Peter72: jaghar för mig att han skulle satsa på han HELA slutspelet!
MoDo vs VFHC
« Föregående · 226512 Till forumet
Sv: MoDo vs VFHC
Stiina: jag tror på 4-0 till vf...Vet någon om conny kommer att altinera i slutspelet??
MoDo vs VFHC
Nu gäller det men kanske mest för MoDo som måste vinna.
Om vi förlorar i morgon så är det LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ från kört.
Tips: 1-2
Om vi förlorar i morgon så är det LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ från kört.
Tips: 1-2
« Föregående · 226512