va hette låten som spelade innan både andra och tredje perioden startar ?
Musik fröunda - modo
« Föregående · 1608249 Till forumet
Sv: Musik fröunda - modo
RubinFr?lunda: Ålefeskarns vals menar du?
Dragan, grattis till poängen igår, den var välförtjänt!
Sv: Musik fröunda - modo
zigge: vet att låten varit med förut exempel på handbolls vm så här går den ... det e den som är i början www.youtube.com/watch?v=BHR43Q6EPFU
Sv: Musik fröunda - modo
Herminator: tack kommer närmare nu finns det en länk till låten där man bara hör han utan en snackar ?
Sv: Musik fröunda - modo
zigge: Haha. Tack. Han är grym er jäkla målvakt samtidigt som jag tycker ni var bra i försvaret och vi inte tillräckligt heta framför mål.
Som tur är finns Gnaget så man kan studsa tillbaks
Som tur är finns Gnaget så man kan studsa tillbaks
+ 2
« Föregående · 1608249