Han gjorde en mycket stabil insatts igår, och jag tycker att han skall få fortsatt förtroende som båsöppnare!
Norrena var bra igår!
« Föregående · 228301 Till forumet
Sv: Norrena var bra igår!
Kikkoman: han har ju lite erfarenhet av sånt tycks det. Han kommer säkert att få det förtroendet hela tiden.
« Föregående · 228301