Nu glömmer vi det som varit... Vi som var i borgen 96 vet vad som väntar Timråspelarna på måndag. Nog för att Timrå är ett mycket bra lag men på måndag blir det pisk!!!!!!!!!!!
Nu j****r
« Föregående · 249152 Till forumet
Sv: Nu j****r
ramis: kaxiga?långt till en ev.final?
va ere för snack?vi hade en reserverad kvalplats!vi ska inte ta guld,me nnu har vi ändå tagit oss till semi,klart ma när stolt och mallig!ni är i gungning!tack vare lilla kvallaget Timrå IK,glöm aldrig det!
FORZA TIMRÅ,ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE!
FORZA TIMRÅ, ALE ALE!!!!
va ere för snack?vi hade en reserverad kvalplats!vi ska inte ta guld,me nnu har vi ändå tagit oss till semi,klart ma när stolt och mallig!ni är i gungning!tack vare lilla kvallaget Timrå IK,glöm aldrig det!
FORZA TIMRÅ,ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE ALE!
FORZA TIMRÅ, ALE ALE!!!!
« Föregående · 249152