Nyförvärv i skuggan av tunga skador...

Sjöa på väg in från FBK... Måste vara en konsekvens av skadorna på Joel och Kahna i kombination med att han gått dåligt i FBK, eller vad tror ni?

Hoppas han presterar bättre i Frölunda...