Nyförvärv i skuggan av tunga skador...
Jag tror exempelvis knappast att när man gick bet på Linkan att man då tog Sjöström.
Gjorde han debut idag om så var fallet hur många poäng gjorde han?
Klinth: 150 papp i månaden och placeras i fjärde hua vad tjänar de i första.
Svanru: Har du inget bättre för dig än att gnälla på Frölunda? Du kan väl gnälla lite på FBK som betalade 250 papp i stället?!?
Sedan så har Frölunda bara 1:a kedjor (enl. tränare Kenta), så alla tjänar väl 150 papp då.....
Klinth: Jag gnällig inte då :)
Väntar bara på nästa säsong
Dragan 2k: okeeej...
aja, nöjd med 2 poäng med tanke på hur vi spelade
Redigerad kommentar
lu93rowa: Utdrag ur regelboken:
"Inget mål ska godkännas om:
Anfallande spelare befinner sig i målområdet och på något sätt påverkar målvaktens förmåga att göra en räddning i samband med ett målskott,"
Er spelare stod i målgården och skymde Wesslau.
Han påverkade således målvaktens förmåga att göra en räddning i samband med ett målskott och målet underkändes helt följdriktigt.
Er spelare stod också i målgården men störde målvakten = underkänt mål.
En hårfin bedömning, men korrekt.
lu93rowa: Mycket bra reportage idag på Hockeykväll om Kahnberg. Effekterna av en mycket kraftig hjärnskakning (sagt av en som håller på ett lag med 7matchstraff)
lu93rowa:dags att byta banner, Eller!!!.
Det är gött att se att goa gubbar skänker bort poäng efter poäng
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Men vi har gjort oss av med det som inte ska vara i klubben. Nu finns de i stället i andra föreningar i landet eller utomlands.
Men man sitter och känner en enorm glädje och stolthet att kunna bevittna denna metamorfos som vi genomgått sedan ifjol.
Nu ser man istället lag som Linköping och Djurgården lida det kval som vi varit så jävla vana vid att själv känna.
Men fixar du hit Danielsson eller kanske Skröder eller kanske en duopack på dem både kan jag se om jag eventuellt kan få till ett oväntat och fullständigt obegripligt målvaktsbyte.
Dragan 2k: Kompis, så du tror inte jag lider då??? Stäng Elitserien nu...;-)
Men jag tror nog faktiskt att era chanser är större i Lilla SM än LHC eller Djurgården hur jäkla konstigt det låter.
Beer is noted. I will hold ya to it:-)
Äh. Kommer vi fyra slipper vi den problematiken.
Sjöa på väg in från FBK... Måste vara en konsekvens av skadorna på Joel och Kahna i kombination med att han gått dåligt i FBK, eller vad tror ni?
Hoppas han presterar bättre i Frölunda...