efter Vf:s minst sagt överlägsna serieseger är jag beredd att sätta en 20:a på att ni tar er till Final utan förlust! Stabil målis och Sveriges mest kompletta lag så kan inget gå fel eller?
Överlägsna Frölunda!!
« Föregående · 511467 Till forumet
Sv: Överlägsna Frölunda!!
mattias - 74: Massor kan gå fel skulle jag vilja säga. Spelare skadade som vi faktiskt har nu.... sen vill jag nig inte gå utan förlust heller o få vila för länge som förra året.
« Föregående · 511467