Klinth: Nej jag tar det andra i stället. Förlunda-Modo 12-1, dvs. 1-12 till bortalaget.
Öviks dags
« Föregående · 630309 Till forumet
Sv: Öviks dags
Det ska fan till att försöka sammanställa här... Är det fredag och folk är tidiga på *läsken* eller vad f-n?!?
Hemma är borta, borta är hemma, och Opps och fel och hej och hå och NuMo ska på borta match i hemmaklacken osv....
Stämmer detta???
Modo - Frölunda
Expertpanelen:
Dragan ?-?
mok 1-3
Klinth 2-3
Danne_l 1-5
Linnea 2-5
Utmanare:
Boråsindian 1-4
Paddan 2-0
Hawerchuck 9-0
Alisandali 2-6
gud 2-4
NuMo 12-1
Bonuz 2-8
Hemma är borta, borta är hemma, och Opps och fel och hej och hå och NuMo ska på borta match i hemmaklacken osv....
Stämmer detta???
Modo - Frölunda
Expertpanelen:
Dragan ?-?
mok 1-3
Klinth 2-3
Danne_l 1-5
Linnea 2-5
Utmanare:
Boråsindian 1-4
Paddan 2-0
Hawerchuck 9-0
Alisandali 2-6
gud 2-4
NuMo 12-1
Bonuz 2-8
Sv: Öviks dags
Paddan:
Alla Moodooiter är borta.Men det är mer mellan öronen..
Undantag finns dock..men inte så många..
Så ditt lätt panikartade inlägg faller..;)
Moodoo - Frölunda 2 - 4
Alla Moodooiter är borta.Men det är mer mellan öronen..
Undantag finns dock..men inte så många..
Så ditt lätt panikartade inlägg faller..;)
Moodoo - Frölunda 2 - 4
Sv: Öviks dags
gud: Eftersom du alltid anser att vi är tämligen borta, av diverse anledningar, så förmodar jag att det alltså var en seger för oss med 4-2 som du tippade...
Sv: Öviks dags
Jädrar vad Frölunda visade Luleå vart skåpet ska stå..
Men björnarna ifrån norr vek ner sig och är Luleå på väg
in i sin svacka nu??
Trodde på en jämnare match men tji fick den ÖDMJUKE gud...
Moodoo Vs Frölunda slutar med en bortaseger 4 - 2
Men björnarna ifrån norr vek ner sig och är Luleå på väg
in i sin svacka nu??
Trodde på en jämnare match men tji fick den ÖDMJUKE gud...
Moodoo Vs Frölunda slutar med en bortaseger 4 - 2
Sv: Öviks dags
Modo - Frölunda
Expertpanelen:
Dragan ?-?
mok 1-3
Klinth 2-3
Danne_l 1-5
Linnea 2-5
Utmanare:
Boråsindian 1-4
Paddan 2-0
Hawerchuck 9-0
Alisandali 2-6
Expertpanelen:
Dragan ?-?
mok 1-3
Klinth 2-3
Danne_l 1-5
Linnea 2-5
Utmanare:
Boråsindian 1-4
Paddan 2-0
Hawerchuck 9-0
Alisandali 2-6
Sv: Öviks dags
Alisandali: Nu ska vi se. Statistik och matematik. Det ger mig huvudvärk och problematik.
2005-11-15: Frölunda-MoDo 4-4 (ÖT)
2005-09-27: MoDo-Frölunda 3-1
2005-01-30: Frölunda-MoDo 3-0
2004-12-11: MoDo-Frölunda 3-1
2004-11-01: Frölunda-MoDo 3-2 (ÖT)
Modo: ((4+3+0+3+2)/5) = 2,4
Frölunda: ((4+1+3+1+3)/5) = 2,4
Det blir således en jämn match. Jag avrundar.
Modo - Frölunda 2-3
V.S.V
2005-11-15: Frölunda-MoDo 4-4 (ÖT)
2005-09-27: MoDo-Frölunda 3-1
2005-01-30: Frölunda-MoDo 3-0
2004-12-11: MoDo-Frölunda 3-1
2004-11-01: Frölunda-MoDo 3-2 (ÖT)
Modo: ((4+3+0+3+2)/5) = 2,4
Frölunda: ((4+1+3+1+3)/5) = 2,4
Det blir således en jämn match. Jag avrundar.
Modo - Frölunda 2-3
V.S.V
Sv: Öviks dags
Danne_l: Fick in 6-2 idag i tråden Matchtips , fast eftersom du "snott" mitt tips så fick du in det .
Och nu så ville jag ha 2-5 men det hann ju Linnea sno , så nu får nog Linnea rått .
Ja , vad hittar man på då ??
Det blir 2-6 till Frölunda .
Och nu så ville jag ha 2-5 men det hann ju Linnea sno , så nu får nog Linnea rått .
Ja , vad hittar man på då ??
Det blir 2-6 till Frölunda .
Sv: Öviks dags
Danne_l: Det är klart, finns inget som går upp emot att se en Frölundaförlust live ;)
Sv: Öviks dags
Danne_l: hehe.. Har barn som kommer varannan helg, dom kommer imorgon. Jag får hänga på när det är nån match i jönköping t.ex Om man kan bli upplockad på vägen..
Öviks dags
Dags att tippa lördagens match medans vi är varma och jag hinner ta mitt resultat :)
3-1 vinstr för Frölunda blir det helt säkert så ni andra behöver inte ens tippa :)
3-1 vinstr för Frölunda blir det helt säkert så ni andra behöver inte ens tippa :)
« Föregående · 630309