Ikväll stödjer vi grabbarna till tusen!!!!Hela tiden. Vi ska bara stödja, inte bua.
Riktigt stöd!!
« Föregående · 249919 Till forumet
Sv: Riktigt stöd!!
Frölunda85: Och grabbarna på isen får spela ishockey, inte en egen variant av den döende svanen.....
« Föregående · 249919