Såhär slutar det..
« Föregående · 223976 Till forumet
Sv: Såhär slutar det..
danoj:
Ska absolut inte ta händelserna i förväg, men jag säger som den vise sa: Om någon ska slå ut frölunda i en kvartsfinal, så ska det banne mig vara MoDo.
Ska absolut inte ta händelserna i förväg, men jag säger som den vise sa: Om någon ska slå ut frölunda i en kvartsfinal, så ska det banne mig vara MoDo.
« Föregående · 223976
Dif-HV, 4-2 i matcher till DIF, dom väger tyngre.
Tik-Luleå, 2-4 till luleå, tunga att möta rent allmänt, rutin.
FBK-Lif, 4-0 till fbk, masarna har inget att hämta här inte.