Säsongen 2019-20
« Föregående · 2035464 · Nästa » Till forumet
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Kan tycka att om man väljer att hoppa undan sent, så får man nog räkna med att kunna bli träffad på dåliga ställen...tycker inte att Joel gör något utöver att försöka träffa honom...förövrigt på låret dom alltid dömer efter effekten, oavsett vad avsikten var...förövrigt så spelar han ju vidare.
Sv: Säsongen 2019-20
robban101:Rögle borta en jobbig match! ett lag som blivit ett boggieteam för Frölunda hur skall det gå??
Mike.F
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Jo, så är det helt klart, känner att Stollen var nedköp ifrån Genoway, inte dålig men inte så bra som man hoppats. Sedan är det bara att erkänna att en kille som Sigalet är svår att ersätta....en stadig pjäs framför eget mål + en som kan bidra mer i PP, även om det görs mycket mål känns det som om det saknas farliga varianter..nästan alla mål så lyckas Lasch eller någon annan träffa bladet på tex Joel som står precis framför mål. Tror inte att det räcker i slutspel när reglementet ändras, och det blir fri jakt på alla skickliga spelare.
Sv: Säsongen 2019-20
Ja det var väl en djävla tur det! Det är ju själve faen att man skall behöva bli nervös!!
Så djävla dåligt av Stollen vid deras 3:e, det får faen inte gå så lätt!!
En får tacke den förre Örebrokaptenen Ekbom för segern:)
Gött att Brynäs tvålade till Luleå:)
Mike.F
Så djävla dåligt av Stollen vid deras 3:e, det får faen inte gå så lätt!!
En får tacke den förre Örebrokaptenen Ekbom för segern:)
Gött att Brynäs tvålade till Luleå:)
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: håller på att tappa detta, borde varit straff för örebro...borde inte vara FHC som släpper till kontringar.
Sv: Säsongen 2019-20
robban101:ja men han har gjort det bra hittills!! Det är inte ofta som Frölunda är det laget som i 2:a gör rätt i bytena och får det andra laget trött istället! Men ikväll jobbar dom ju som faen allihop!
Mike.F
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
robban101: själv har jag problem med dom där djävla klapporna och jag har inte lust att sitta med öronproppar på matcherna! ett djävla otyg är vad det är!
Ja det är ju svårt att spela sämre än i tisdags! såg så slött ut!
Mike.F
Ja det är ju svårt att spela sämre än i tisdags! såg så slött ut!
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Blir inte så många matcher längre, barn och annat som tar tid. 3-4 /år blir det väl.
Klart lyft mot sist. Inte så svårt visserligen.
Klart lyft mot sist. Inte så svårt visserligen.
Sv: Säsongen 2019-20
Allt så extremt mycket bättre än i tisdags då det var väldigt segt men nu väntar en andra period som faktiskt känns lite som en akilleshäl!! Måste bli bättre på att få byta spelarna när det är långt till båset!!
Mike.F
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Inget jag hört, fast finns säkert någon ceremoni dom kan ha..hört att killen som kör ismaskinen fyller år snart,
Sv: Säsongen 2019-20
robban101: man letar kanske men jag vet inte hur lätt det är att hitta nån som håller måttet! det kan ju inte krylla av tillräckligt bra backar på marknaden nu!
Mike.F
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Man undrar om det blir någon förstärkning/tillskott på backsidan? Kan bli svårt för Lennström att hinna komma i form till slutspelet
Sv: Säsongen 2019-20
robban101: Ja du har rätt! glömde bort att ett finskt lag vunnit, hade för mej att de bara var Frölunda och lule
Sv: Säsongen 2019-20
Schyssta platser tillresta supportrar får...bakom reklambilen, ser knappt plan. :-). Något för scandinavium...kanske en gigantisk staty av valfri Glenn framför bortaklacken.
Sv: Säsongen 2019-20
robban101: ja det var starkt!! Å så 4,3 mille in i kassan! Inte illa för en Kalle Anka turnering;)
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Man får gratulera i förskott till CHL vinsten. Det ska nog mycket till för att ni inte tar hem detta.
Sv: Säsongen 2019-20
Han är grym kommentatorn, "raymond som är född helt nyligen"..(kanske inte ordagrant)
Sv: Säsongen 2019-20
Hmm men tanke på min stavning kan man tro att man druckit massa alkohol...är dessvärre helt nykter så det kan jag inte skylla på.
Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Kan ju hoppas att det anmäls i efterhand, kanske kan spara något knä för andra lag om han avstängd....är helt otroligt att dom kan missa, dom borde titta där pucken är?...men tanke på vad dom tog ut MRO för, som inte var en knä tackling..däremot en diving.
Sv: Säsongen 2019-20
robban101: den jäveln skulle ju sitta för gott!! Malmö är ett riktigt grislag med ärkegrisen Peter Andersson vid rodret
Mike.F
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Domarna har ju helt tappat matchen, hur i h-vete kan Händemark inte bli utvisad...sen knätackling..helt obegripligt
Sv: Säsongen 2019-20
Vet inte vilket som var bäst!! att vinna med 8-4 mot Brynäs än att så många sk Göteborgare fick vända hemåt sååå deppiga! jag vet verkligen inte? Gött va de i allafall!!!
Mike.F
Mike.F
Sv: Säsongen 2019-20
Joel överskattad tycker vissa Brynäsare och så kan man tycka om man inte kan ishockey överhuvud taget!
Offensivt är ju Frölunda helt överlägsna i 2 perioder men i egen zon måste det bli bättre! Rubin släpper ikväll alldeles för många returer och får ingen hjälp på dom heller!! Raymond 3 p ikväll!! Många bra i offensiven ikväll och JOEL vilken kväll!!
Mike.F
Offensivt är ju Frölunda helt överlägsna i 2 perioder men i egen zon måste det bli bättre! Rubin släpper ikväll alldeles för många returer och får ingen hjälp på dom heller!! Raymond 3 p ikväll!! Många bra i offensiven ikväll och JOEL vilken kväll!!
Mike.F
« Föregående · 2035464 · Nästa »