Silly Season 09/10
« Föregående · 1167319 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa: Gôtt! Vi har ju Kerra också, så vi behöver inte oroliga oss för några nybörjarmisstag med skenor som lossnar och andra pinsamheter.
Sv: Silly Season 09/10
ante08: Sådär är det ju alltid, vad skall han säga? Visst så är vissa rykten ibland helt åt skogen, detta låter dock relativt troligt, särskilt med tanke på Frölundas stora antal på forwardssidan, och som man säger, ingen rök utan eld ;).
Sv: Silly Season 09/10
qslig: men själev siktar då han in sej på en säsong till Frölunda.
www.kuriren.nu/bloggar/bloggare.aspx?blogg=4171576
www.kuriren.nu/bloggar/bloggare.aspx?blogg=4171576
Sv: Silly Season 09/10
qslig: verkar inte intresserad av Dipenta iaf
Länkar:
http://hockeykanalen.se/1.1091099/2009/07/11/frolunda_nobbar_dipenta_som_flyttar_till_buffalo
http://hockeykanalen.se/1.1091099/2009/07/11/frolunda_nobbar_dipenta_som_flyttar_till_buffalo
Sv: Silly Season 09/10
Kul att se att DiPenta är klar för Buffalo. Inte helt omöjligt att han tar en plats om man ser till deras backar. Verkar som VF vill komma ifrån dessa sk. artistkontrakt, annars hade man ju gärna sett honom någon säsong till.
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa: Nja, han verkar vara på G till Djurgården enligt AB. Säger som Dragan, hoppas på Bäckman, det vore en kanonvärvning.
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/djurgarden/article5500744.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/djurgarden/article5500744.ab
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa:Nej, nej och åter nej. Om det skulle skita sig med Lehtonen måste Bäckman vara första val.
Sv: Silly Season 09/10
qslig: här är en back om de inte går bra med lethonen. Han är lite gammal men vill spela i elitserien
Sv: Silly Season 09/10
qslig: hur länge är de till bäckman,pebben och lethonen måste bestäma sig om frölunda eller nhl?
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa: Ja, det vore ju en besvikelse om i mina ögon Frölundas bäste back sett över hela säsongen inte kommer till spel. Blir något för nubben att se över, om nu vare sig Lehtonen eller Larsen kommer att spela. Christian Bäckman på gång?
Sv: Silly Season 09/10
Swordster:Ingenting. Allt sådant träder givetvis i kraft när eller rättare sagt om han kommer hit.
Sv: Silly Season 09/10
qslig:Helt enig. Lehtonen är en lyxvärvning. Kommer han är det grymt men vi står inte och faller med om han inte kommer. Som du säger finns det ekonomiska muskler att hämta en annan back som får plats i någon av de första backparen.
Men det vore givetvis jäkligt grymt om han kom och kunde ge Frölunda två fruktade skyttar i powerplay där Lehtonen styr ena powerplayet på backen och Niskala den andra.
Men det vore givetvis jäkligt grymt om han kom och kunde ge Frölunda två fruktade skyttar i powerplay där Lehtonen styr ena powerplayet på backen och Niskala den andra.
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa: Mja, kanske inte helt oväntat, vi får avvakta och se helt enkelt. Försvinner han så köper vi nytt :D.
Sv: Silly Season 09/10
piff: Haha, har haft så jävla svårt att sova i värmen så jag hade smaskat i mig en stilnoct typ en timma före det inlägget, var helt yr i bollen. Kom inte ens ihåg att jag hade skrivit ett inlägg :D.
Sv: Silly Season 09/10
piff: Man har ju svårt att se hur han skulle kunna hamna här. Frå väl se vad nubben k'an koka ihop för rn deal. Mest troiliga är att det finns NHL-lag som vill ha pebben, och då är det kjört. Man unnar hnonom helt klart att få fortfsätta mrfd sitt spel i en grym klubb. Om inget lag plckar pebben så är dem stendummm.
FAmiljens fördelar luktar nog lite åt vf-hållet.
Mrn mrn, den som lever får seeEE.
FAmiljens fördelar luktar nog lite åt vf-hållet.
Mrn mrn, den som lever får seeEE.
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa:
Verkar som om han vill bli kvar i NHL, och varför inte? Visst vore det en dröm att få se honom spela i Frölunda igen, men det lär nog förbli en dröm några år till.
Verkar som om han vill bli kvar i NHL, och varför inte? Visst vore det en dröm att få se honom spela i Frölunda igen, men det lär nog förbli en dröm några år till.
Sv: Silly Season 09/10
Svanru: Hittade tyvärr ingen översättningsmodul mellan svenska och det där språket som står angivet där hos Google:-)
Sv: Silly Season 09/10
Varför inte pröva gullspröke från Jössehärad. Ni kan ju alltid försöka översätta :-)
Nä väa ä dåli me möe hööl i äa söm e sköbrä
Drethusknarvel
Apeläpel
Äpelapel
Jolapelstump
Mutti me fläskflööt
Klengås
Mölter
Kryna
Göra
Fillet på tärna
Nä väa ä dåli me möe hööl i äa söm e sköbrä
Drethusknarvel
Apeläpel
Äpelapel
Jolapelstump
Mutti me fläskflööt
Klengås
Mölter
Kryna
Göra
Fillet på tärna
Sv: Silly Season 09/10
Dragan 2k: Nej just ja, nu ser jag vad det står: "Mario Brunetta? Yes, yes he world class shopping mall keeper"
Sv: Silly Season 09/10
Paddan:I Bjästa kan det nog vara rätt. Dock inte i Changwat Phra Nakhon Si Ayutthaya där det kan bli problem med att förstå.
Sv: Silly Season 09/10
qslig:Hehe. Mandarin kan vara lite halvjobbig att läsa. Vi tar det på thai istället:
ไม่สามารถเริ่มต้นฤดูตอนนี้หรือไม่? ฉันพลาดฮอกกี้
« Föregående · 1167319 · Nästa »
Anta att vi har Niskala och Larsen inne som första backpar eller de kan vara andra backpar i powerplay. Moståndarna har fått direktiv: "Ok grabbar. Nu gäller det att hålla ut första minuten medan Niskala och Larsen är på isen. Blockera skottsektorn och för guds skull se till att Niskala inte kommer till skott."
Sagt och gjort. De har lyckats. Men då kommer nästa chock. In kommer Lehtonen med säg Mäntymaa eller Viklund. Lehtonen med ett kanonskott han med.
Kan vi få ordning på powerplayet och banka in i Kallio att han inte ska ha puck och dirigera spelet så kan det mycket väl bli en stånde order hos motståndarna att aldrig absolut aldrig dra på sig utvisningar.