Puh vad skönt. Henke är bäst när det gäller..
Slut och vinst!
« Föregående · 227470 Till forumet
Sv: Slut och vinst!
Los Lobos: Hmm. Nu måste våra kära motständare ta 2 segrar i Scandinavium och det förfaller som mycket otroligt.
Sv: Slut och vinst!
Los Lobos: det låter som ett bra tips. vi har råd att förlora en match. plus att det är j..ligt roligt att avgöra på hemmplan
Sv: Slut och vinst!
Grattis till segern, den var ni värda. Henrik Lundqvist är ju helt och hållet grym.
Frölunda mot SM-Guld 2003....
Frölunda mot SM-Guld 2003....
Sv: Slut och vinst!
Önskar alla frölundaiter en fortsatt trevlig lördag...ikväll blir det till att fira!!!
Sv: Slut och vinst!
Los Lobos: Hoppas du får rätt. Det vore väldigt skönt att avsluta med seger på hemmaplan och vila lite innan semi.
Sv: Slut och vinst!
Stiina: Förutsättningarna för en trevlig kväll är underbara framförallt tack vara vinsten!!!!!!!
« Föregående · 227470