Mr Y: Visserligen men 1-1 är väl ett rätt rättvist resultat efter första perioden. Nu kör iv sönder dem under andra och tredje...
Snart dax!!
« Föregående · 256124 Till forumet
Sv: Snart dax!!
Dragan 2k: vad sjutton håller domaren på med? det var ingen straff det var högst en tripping.
Sv: Snart dax!!
Paddan: Din ordmärkare, lägg dig inte i. :)
Lirte sent påkommet, men eftersom jag inte sagt det tidigare så.. Lycka till Frölunda!
Lirte sent påkommet, men eftersom jag inte sagt det tidigare så.. Lycka till Frölunda!
Sv: Snart dax!!
spiff: Är det försent att lansera en nytänkande idé med trelagshockey? Tre lag på banan, tre målburar. Så kan vi också få vara med...;-)
« Föregående · 256124