Snart dax!!
« Föregående · 256106 Till forumet
Sv: Snart dax!!
spiff: Är det försent att lansera en nytänkande idé med trelagshockey? Tre lag på banan, tre målburar. Så kan vi också få vara med...;-)
Sv: Snart dax!!
Paddan: Din ordmärkare, lägg dig inte i. :)
Lirte sent påkommet, men eftersom jag inte sagt det tidigare så.. Lycka till Frölunda!
Lirte sent påkommet, men eftersom jag inte sagt det tidigare så.. Lycka till Frölunda!
Sv: Snart dax!!
Dragan 2k: vad sjutton håller domaren på med? det var ingen straff det var högst en tripping.
Sv: Snart dax!!
Mr Y: Visserligen men 1-1 är väl ett rätt rättvist resultat efter första perioden. Nu kör iv sönder dem under andra och tredje...
Sv: Snart dax!!
spiff: min dotter säger 1-10. men hon är bara 6 år. (6,5 viktigt) tor väl själv på 3-5 med sista i öppen kasse.
Sv: Snart dax!!
spiff:
Brrrrr! de e fan ruskigt nervigt detta, värre å kolla på tv än så de live,,,,,,,,,,,:)
Brrrrr! de e fan ruskigt nervigt detta, värre å kolla på tv än så de live,,,,,,,,,,,:)
Sv: Snart dax!!
Mr Y: tyckte allt att det var en solklar straff. Det man kanskylla på är att frölunda i ett numerärt underläge ligger högt upp i banan och tillåter att en sådan här kontring inträffar.
Sv: Snart dax!!
cj80: sak samma nu skall pucken in i mål hos wallinheimo. straffen gör varken till eller från. 4-1 till VF
Sv: Snart dax!!
Tre Kronor: Vi kommer att få flera chanser. och då sitter den. FBK kan kanske göra 1 mål till men sedan är det slut. Henke är för svår för er idag.
Sv: Snart dax!!
kan skvallra att ni vinner med 5 - 4
100 spänn är satsat och den ger 70.01 gånger pengarna..
100 spänn är satsat och den ger 70.01 gånger pengarna..
Sv: Snart dax!!
Den där förbannade domaren dömmer ju till färjestads fördel!!!!!!!! handpass??? NEJ!!
Sv: Snart dax!!
ja men va i helsike gör de när man inte får mål... ja e så förbannad så jag skulle vilja spela där!
Sv: Snart dax!!
mysmi: att gunchen håller på fbk det vet jag =). men vadå, klart han skall det gammal fbk:are som han är. lille calle däremot ser nog gärna att vi vinner ;-) och det tror jag vi gör. har en bra känsla inför 3:e idag.
Sv: Snart dax!!
Link: Underbart Niklas Andersson på pass från kallio. Nu blir det tungt Färjestad tryck ett tag...
« Föregående · 256106