Soffpotatis?
« Föregående · 327991 Till forumet
Sv: Soffpotatis?
Danne_L:
Men för min del, och fler med mig, så är det väldigt svårt att ta sig till matcherna. Då är det väl ett bra alternativ? Finns ändå inget som slår hockey på plats... Fotbollens publiksnitt påverkades väl inte negativt av att alla matcher sändes?
Men för min del, och fler med mig, så är det väldigt svårt att ta sig till matcherna. Då är det väl ett bra alternativ? Finns ändå inget som slår hockey på plats... Fotbollens publiksnitt påverkades väl inte negativt av att alla matcher sändes?
Sv: Soffpotatis?
Danne_L: Alla bor ju inte i Göteborg, så för oss "bönner" ute i vildmarken är ju detta toppen eftersom vi får möjlighet att se sporten vi älskar mer frekvent. Soffpotatis är inte fel som komplement!!!
Sv: Soffpotatis?
Dysso:
Bra, äntligen blev det lite reaktioner på något.
Såklart det är utmärkt att man nu kan se alla matcher, var inte en dag försent Canal Plus fixade detta.
Bra, äntligen blev det lite reaktioner på något.
Såklart det är utmärkt att man nu kan se alla matcher, var inte en dag försent Canal Plus fixade detta.
Sv: Soffpotatis?
Danne_L: Bra som sagt om man inte har chans att se matcherna men synd för det kommer dra folk från alla arenor i landet och klubbarna blir dom som kommer förlora på det
Sv: Soffpotatis?
Klinth: Jodå jag kommer se lika mycke live för det men många rearävar kommer nog stanna hemma, speciellt på bortamatcher.
Sv: Soffpotatis?
MoK:
Kan avslöja att det är något överdrivet det här. C+ kommer vad jag kan förstå INTE sända alla ES matcher, däremot fler än nu.
Citat från aftonbladet:
"– Antingen kan man köpa ett säsongkort för 80 kronor i månaden och få tillgång till både allsvenskan och elitserien, eller beställa matcherna via pay-per-view. Och vi kommer att sända samtliga allsvenska fotbollsmatcher och betydligt fler elitseriematcher än tidigare, säger Peter Harryson, sportchef vid Canal+"
Kan avslöja att det är något överdrivet det här. C+ kommer vad jag kan förstå INTE sända alla ES matcher, däremot fler än nu.
Citat från aftonbladet:
"– Antingen kan man köpa ett säsongkort för 80 kronor i månaden och få tillgång till både allsvenskan och elitserien, eller beställa matcherna via pay-per-view. Och vi kommer att sända samtliga allsvenska fotbollsmatcher och betydligt fler elitseriematcher än tidigare, säger Peter Harryson, sportchef vid Canal+"
« Föregående · 327991
Detta är fel, hockey ska ses på plats!!!