Är det någon som vet varför Magnus Kahnberg inte är med och spelar idag mot Modo??
Var är Kahnberg??
« Föregående · 227146 Till forumet
Sv: Var är Kahnberg??
A-team: Oj då. Ingen aning. Trodde inte det var några skador eller sjukdomar i truppen. Detta får man göra lite efterforkningar i,
Sv: Var är Kahnberg??
A-team: Han ska vara med så vitt jag vet, dom nhade liverapportering från ö-vik för 5 min sen, "frölunda mönstrar fullt lag" sa dom då.
Sv: Var är Kahnberg??
danoj: Hoppas det! Kahnberg behövs i den kedjan. Inget ont om Leetma men det är ingen Kahnberg direkt.
Sv: Var är Kahnberg??
danoj: Men på laguppställningen i Oneline finns han inte med. Leetma finns med i tredje kedjan.
Sv: Var är Kahnberg??
danoj: Hehe. Fast man vet aldrig. Conny kanske har omskolat honom till en speedig ytterforward.
Sv: Var är Kahnberg??
danoj: Kan Janne K ha missat att skriva upp honom på laguppställningen??? Jag har inte hört att Magnus skulle vara sjuk eller så.
Sv: Var är Kahnberg??
BORÅSINDIAN: Vi får väl hoppas att Sportbladet har rätt och att det är funktionärerna som gjort fel i Ö-vik och att Janne K upptäcker det innan Magnus gör mål...
Sv: Var är Kahnberg??
Kanske Kahnberg blivit skraj och tappat fjädrarna, Kempehallen är ju inget dagis :-)
Sv: Var är Kahnberg??
danoj:
Synd om Kahnberg, förkylning var det visst.
Jag hoppas bara att dom andra i laget klarar sig.
Synd om Kahnberg, förkylning var det visst.
Jag hoppas bara att dom andra i laget klarar sig.
« Föregående · 227146