VOLVO ARENA (eller liknande)
« Föregående · 253105 Till forumet
Sv: VOLVO ARENA (eller liknande)
Peter Antoine: Fyller man en sådan arena under en hel säsong? Vad e snittet?
« Föregående · 253105
bygg en ny arena på heden eller någon stans för 15000 pers där man sitter närmare,, det skulle bli bra tryck ,, slippa alla jävla tysta gubbjävlar i slips,, eller i alla fall få upp lite tryck även om de sitter där och trycker,,,