[bild]www.bajenfans.se/pbmadmin/banner/hif_ajk.jpg[/bild]
Hammarby - AIK ikväll 19.00
« Föregående · 342257 Till forumet
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Frisco: helt rätt :) ska bli kul å se bajen hockey när dom gästar smidjegrav
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
00.09 0 - 1 EQ AIK 6. WALLENBERG, Patrik
(21. FORSANDER, Johan
3. JUNGBECK, Andreas)
(21. FORSANDER, Johan
3. JUNGBECK, Andreas)
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Härligt bajen, ta er till Elitserien så det blir lite mer drag på läktaren..
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Fanzin: skulle va soft....men dock hoppas ja inte leksand åker ur....ta bort SSK å MIF :)
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Zcootah: MIF är en självklarhet, de ska inte finnas i ES. Skulle vara lättast om bara ett lag går upp så det får bli Bajen upp, Malmö ner sen så ses ni aldrig mer....det tycker jag=)
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Fanzin: skulle inte va helt fel....men men som det ser ut nu så oroar ja mej för leksand
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Fanzin:
Åker Malmö ur kommer dom att börja lira i danska ligan, och spela inför att fullsatt parken på halvuterink.
Åker Malmö ur kommer dom att börja lira i danska ligan, och spela inför att fullsatt parken på halvuterink.
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
hockeymogulen: 2003-12-04 spelade lagen. Kolla när tråden startades.
Sv: Hammarby - AIK ikväll 19.00
Frisco: Det vet jag väl men det hör väl till en annan tråd i så fall???
« Föregående · 342257