Hejsan,har Bosse vaktat buren ännu eller har han agerat båsvakt?
B Ahl
« Föregående · 4122 Till forumet
Sv: B Ahl
HV har bara spelat en match än och då stod Liv. Bosse lär väl få spela några träningsmatcher men är väl mest tänkt att fungera som backup och kanske lite mentor åt Stefan Liv. Liv är ju strået vassare än Bosse medans Bosse ändå med sin rutin säkert har väldigt mycket att lära ut. Och han är ju en stabil elitseriemålvakt.
« Föregående · 4122