skit kul,här kan man ju träffa många nya polare att snacka hockey med.
Detta var skit kul
« Föregående · 265 Till forumet
Sv: Detta var skit kul
Himla trevligt det här kommer att bli, Längtar som bestört efter premiären, HV mot sm-guld!!!
Länkar:
http://www.hvfantasten.com
http://www.hvfantasten.com
Sv: Detta var skit kul
meddelar att det är 79 dagar kvar till perimiärHEMMAmatchen mot LHC den 20 september =0) o 35 till första träningsmatchen mot SSK =0)
Sv: Detta var skit kul
HV kommer till Flen!!!! JAG BOR I FLEN!! Kommer jag att vara där?? JAAAAA!!!! och supportertröjan ska PÅ!!
« Föregående · 265