Halmstad Hammers ett lag på väg upp
Halmstad Hammers
« Föregående · 4296 Till forumet
Sv: Halmstad Hammers
Kul att Halmstad finns med i Allsvenskan..
Men så har ni oxå en ex-leksing som tränar..
Uffe Weinstock... *smile*
Men så har ni oxå en ex-leksing som tränar..
Uffe Weinstock... *smile*
Sv: Halmstad Hammers
Ja vi har en bra tränare och ett superbra lag.Med många hungriga spelare.Vi möter Leksand hemma den 30/9.Då ska man dit och skrika på sitt lag.Men först har vi tränigs match mot Troja på fredag.
« Föregående · 4296