Langkow lämnar HV !
« Föregående · 813379 Till forumet
Sv: Langkow lämnar HV !
mattias - 74: Åkerlund är en rökridå för det som egentligen kommer hända men som man inte får gå ut med officiellt än? Det är vart jag vill komma. Varför lägger du och jag ner sån enegi på detta kan man sen fråga sig? :-)
Sv: Langkow lämnar HV !
Stigsson: Jag är helt säker på att Liv är påväg hem. Jag är dock osäker på om han hamnar i HV..
« Föregående · 813379
Se länk !