Kan bara tala för mig själv, men jag finns i bakgrunden sökandes efter kvalitativa inlägg att besvara eller då och då startar jag en tråd själv. Det har mest varit på andra lags gästböcker på sistone eftersom det är ganska dött på denna. Hvfantastens har ju kommit igång igen och de flesta kvalitativa inlägg om HV läggs ju där.
Sverige vs Tjeckien
8491 · Nästa » Till forumet
Sv: Sverige vs Tjeckien
Fan va dött det har blivit här..var är allt hv folk??
Lille Stille, HV 71, issehv71, mellem,Bamse, Danken, Hv fan till 100, thesaint, Et tu Brute, OskarB
och många fler Var är ni??
Lille Stille, HV 71, issehv71, mellem,Bamse, Danken, Hv fan till 100, thesaint, Et tu Brute, OskarB
och många fler Var är ni??