Vem tror ni gör första målet. Jag sätter en slant på Peter "Ekan" Ekelund. Men tror att Huusko kan va en kandidat. Säg gärna vem ni tror sätter första kassen. Läste på Timrås sida på hockey snack. Där diskuterade dom vem dom trodde skulle göra första målet
Vem tror ni gör fösta målet
« Föregående · 446 Till forumet
Sv: Vem tror ni gör fösta målet
"Ekan" och Huusko får nog vänta till andra omgången för i premiären mot TIK blir det inga mål. 3-0 till TIK!
Sv: Vem tror ni gör fösta målet
Jag tror att det blir Bosse Ahl... *skämtar*
Nä, jag tror det blir Huusko faktiskt´... Ha det HV vinner guld
Nä, jag tror det blir Huusko faktiskt´... Ha det HV vinner guld
Länkar:
http://www.hv71.se
http://www.hv71.se
« Föregående · 446