IF Björklöven

HockeyAllsvenskan · 4593 inlägg · 118 ämnen
3030866 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: silly 25-26
mattias - 74: Vi får väll se

Kenttäcam:

Tycker du går händelserna rejält i förväg nu, vet inte alls vad Leksand kommer ha för lag, även om lagbygget är långt ifrån klart så ser det såklart bra ut men det skall spelas om det

AIK har ju bäst silly hittills tillsammans med Leksand

MoDo kommer självfallet också vara med i toppen precis som Karlskoga

Kenttäcam: Janne G hos AIK är nog toksilly nu och nöjd. Hinken har fått 3 mille mindre nu men som jag skrivit kan det snarare vara bra. Spelare som Måns C, Emil L och Linus A kan ta mer ansvar och guida toppjuniorer som Elton & Milan.

MrLoven: Har du sett nåt hat här att Löven gått upp helt rättvist nu. Jag borde ha sett det. Att vi tjafsat länge är dock bevisat, men ni har ju bara en rival va? Haha! Lycka till och jag menar det ärligt. Som sagt. Rätt klubb gick upp!

Kenttäcam: Tidigt än att "spå"....kommer hända mycket hos alla lag...men helt klart, vissa ligger i framkant vad gäller förstärkningar 😎! Hinken har en hel del att jobba på...🤔

MrLoven: Tror det blir Aik - Leksand i final men jag törs nog fan inte tippa den.. finalserien slutar nog 4-3 till något av dom ovan

Kenttäcam: ...och Enroth på mv-sidan 😱...när ansluter Fitzgerald 🤔!

Costanza: Har sophinken fått ihop nått lag än? Vesel till aik iaf, tror gnaget blir tunga.

Costanza: konstigt lugn...över vadå, känns lite oroväckande 🤔😎! Vilka "vi" backar upp oss 🤔...känns inte så när man kollar ett forum 😎!

JoseGonzales: Kan bara fatta glädjen ni känner att ha gått upp. Rättvist hela vägen. Ingen MoDoit säger emot. Bara stående applåder! Lycka till framöver!

JoseGonzales: Du är klok och inte sprungit på nån nu heller som tycker att Löven inte borde lira SHL Konstigt nog backar vi upp er! Jag gör det utan att grina. Känner ett konstigt lugn.

Costanza: Att han på riktigt tar upp en anledning till att han inte vill vara kvar i sin moderklubb är att en rival gick upp och att han kommer måsta spela en match på Gotland.. helt sjukt faktiskt.

Nä han kommer ni inte sakna det minsta

TIK_TIK: Heart of hockey får gnata på i HA så sköter vi SHL.

Tyvärr så verkar det även som att MoDo fått en släng av den där sjukan.

Kenttäcam: Man vill alltid se ärlig sport och tuffa närkamper, slutade kolla på Luleå även när TIK spelade mot dom, tyvärr så klarade jag inte av att se alla filmstjärnor dom hade i laget.

TIK_TIK: någon man inte vill möta iaf

Kenttäcam: Om det är sant så är det fördjäv.....!
Att nått lag vill ha den där fuskaren Shinimin! Jag begriper inte det.

De la rose och shinimin är klara för löven enligt säkra källor, mark my words.

Costanza: Mycket sant min kompis.

Jag ska också kötta mig in i MoDo-forumet igen snart om du bevekar din kamrat Tarasov att avblockera mig. 24 Maj får jag börja tjafsa igen. Ska bli kul!

k1m: Vore kul om Löven köttar in sig i SHL. Har inte mött nån som är emot detta. De har förtjänat sin plats till 100%

Klåparna: Ni kommer klara er med enkelhet. Kan säga det redan nu.

Klåparna: Blir intressant att se vad ni kan hitta. Ni har ett bra läge att komma före 4-5 lag i SHL om ni träffar rätt. Äckligt torr liga som kräver rätt lirare för det spelet. Värva rätt bara!

JoseGonzales: Det är nåt som inte varit genuint hos den killen. Tror ingen MoDoit kommer att gråta. Säkert topplön som kommer loss. Börjat som sagt bli intresserad av toppjuniorer med rätt skalle. Det gör oss väl inte direkt till topp HA, men roligare att följa. Billigare än Primadonna Jeppe O.

Costanza: Läste precis intervjun med Jesper Olofsson i expressen och det är nog en av de mest unlikeable personerna jag vet. Han har verkligen 0 hjärta för Modo och bryr sig 100% enbart om sig själv. Tycker han var en av era sämsta spelare i år genomgående och helt utan någon slags vilja att anstränga sig.

Ert bästa nyförvärv till nästa år är att han lämnar

Klåparna: Ja, tufft först år, men många andra lag som hänger på repet i SHL sen förut. Ni har lagt er på en bra lönebudget kring 55 mille.

Costanza: Tack, Wallmark visar vägen! Vi hoppas det kommer fler tunga namn som kan kötta på.

Klåparna: Lycka till i SHL. Värva bra och kötta. Många tunga köttskallar i ligan.

Kenttäcam: tror kanske 6 år lite too much men Face the fact, Wallmark var ruggig spets i slutspelet i Schweiz och en mkt stor anledning att man vann!

Ska bli kul o se resten av laget man ställer på benen.
Avundsjuk? Absolut.

Sen var Löven mitt andralag i alla tider fram till 2017 när vi började spela i samma serie. Unnar er att få vara i SHL även fast det svider att det inte kommer gynna oss på sikt..

bjad22: Wallmark klar nu som nog alla vet redan!!

FrOllik: Spelade med Wallmark i Fribourg, annars är det väl mest lösa rykten än så länge.

Klåparna: Hörde rykten om de la rose till er. Hur mkt substans ligger i det?

bjad22: Wallmark avgjorde nyss i OT, guld för Fribourg!!

silly 25-26
Vem vill ni helst se?
Vilka får inte plats, VK har ju rapporterat en del redan men kanske ngn sitter på mer info.
Wallmark verkar ju rätt klar.

Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
puffe4: Du kanske inte förstår. Lyssna på mitt Youtubeklipp så fattar du.

Klåparna: Ingen MoDoit som säger emot oss. Ni var bäst och ska lira i SHL.

Costanza: Visst fan är det rättvisa, fint sagt av dig. Till slut segrade den. Det lät som en bra eftermiddag f.ö. :)

Klåparna: Ni är värda all hyllning!

Costanza: Hahaha gillar ironin. 😁

Det var grymt mäktigt. Säkert 20tusen pers på plats. FORZA LÖVEN!
Uppladdat:

500x0-img-1729.jpg

Kenttäcam: Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
#3026730 · LövetsVäktare · 0x20-logoifbjorkloven.gif · 2026-04-25 20:21
Klåparna: jag brukar alltid också försöka hålla god ton men blev avstängd i Modos forum av Costanza för att jag inte var ett Modo fans. Jag håller med er om att det är roligt när alla får komma till tals och det är god ton men Fuck Costanza. Ni andra får tycka vad ni vill. Trevlig lördagar alla Lövare
+ 1Kommentera (Snabbt)

{11152}: Haha, ser du det som ett bevis på att Costanza stängt av Dej? Allvarligt, utan bättre argument blir du varken jurist eller skjutjärns-journalist. Hade hoppats på något tuggben att få ta tag i, men detta.......

Klåparna: Var förbi torget och kände bara gröngul rättvisa. Sen gick jag till Bolaget,,

JoseGonzales: Köp kylskåp. Ölen ska vara kall.

Klåparna: Trodde det skulle komma fler till torget..

{11152}: Costanza har varken makt eller intresse av att stänga av folk, så du kastar nog dynga på helt fel person

JoseGonzales: Det var inte pjåkigt!! Borde finnas god teoretisk chans att hålla sig kvar. Det är på isen det avgörs och allt ska klaffa men chansen till ett bra utfall ökar förstås med en bra budget.

Klåparna: Lövens budget nästa år är runt 60 miljoner och kommer ligga i mittenskiktet i SHL

{11152}: Oerhört rolig låt. 😁

3030866 · »