empa11: Du gillar inte Kenttä, är det det du säger? Jag har inga problem med Kenttä. Att han är en av Sveriges bästa sportchefer stör förstås Timrå och Modoiter i synnerhet. I Nordamerika kan man hitta spets som vet hur man drar på ett skott i mål, se på Pooley som hängde en puck igen!
Klåparna: Haha, ni är så tragiska 😅 Erkänn bara att med Känttä är ni ett riktigt jävla vidrigt lag som bygger på att leta muskler i Nordamerika. Så kan vi alla ha någon form av respekt för er sen.
UbbeNils: Var bra match av Sundsvall Hockey med, eftersom den nya referenspunkten är att man måste vinna med 10 mål som SHL-lag för att ”ha god form”. Förhoppningsvis kommer ett roligare lag upp, tex Södertälje.
HELVETE vad skönt att smiska upp löven när vi går på halvfart. Vad ska ni skylla på nu då? Att det borde blivit större siffror? Covid fortfarande påtagligt i Umeå? Rahimi ville bara hälsa men råkade bita?
Pano : Ojoj vad viktigt att vinna en sådan match …nä vi inte ens spelar i samma serie ! Betydelsen lös med andra ord eller får man kaffe å en dammsugare sedan vid vinst . Timrå skall möta SHL motståndare på försäsongen inte blåbär å lingon !
UbbeNils: Det var snack om det, nu kretsar inte hela mitt liv kring TIK av förståeliga skäl. Så bra att du uppdaterar mig om läget. Hockeyjournalist har jag aldrig påstått att jag är. ;)
Här diskuterar vi SCA-CUPENS FINALMATCH. Möte med Medelpads icke-stolthet imorgon. Frågan är om vi går ur matchen med några spelare kvar då TIK har några riktigt fula och vårdslösa spelare som Walli-Walterholm och Lodin som är kända för sina armbågar. Är faktiskt orolig för vad dessa kan göra mot vår spets från Kanada och USA. Förhoppningsvis står våra jänkare upp mot syltryggarna Lodin och Walterholm denna gång.