Vem är det som skriver nyheterna på hemsidan? Han skriver att källan är Barometern/OT hela tiden. Varför då? Det är väl ändå inte tidningen som bestämmer vad som händer i föreningen... IKOs nyheter borde väl IKO veta om först?? Konstig officiell hemsida det där...
Off. hemsidan
« Föregående · 149286 Till forumet
Sv: Off. hemsidan
jobovs: Reijonen fortfarande borta. IKO behöver verkligen honom. Just nu är det bara 1:a kedjan som är intakt. Det ser inte bra ut inför kvällens match om dessutom TG är borta. Håll ihop skydden Leijonen så kan det bli poäng även ikväll.
« Föregående · 149286