Succéer
« Föregående · 365417 Till forumet
Sv: Succéer
AudibleGiraffe:
Om nu Lorentzon var så jäkla bra, varför fick han inte fortsätta spela?
Finns det nåt som jag hatar mer än nåt annat så är det tränare som sitter och rå-hypar spelare efter en match för att stärka killens självförtroende och därefter inte låter honom lira matchen efter.
När han sen petar killen till kommande match så raseras ju alla positiva ord som sagts efter senaste matchen. Man bevisar VAD MAN MENAR när man skiter i att låta killen fortsätta spela.
Ord säger nada. Handling säger allt.
Om nu Lorentzon var så jäkla bra, varför fick han inte fortsätta spela?
Finns det nåt som jag hatar mer än nåt annat så är det tränare som sitter och rå-hypar spelare efter en match för att stärka killens självförtroende och därefter inte låter honom lira matchen efter.
När han sen petar killen till kommande match så raseras ju alla positiva ord som sagts efter senaste matchen. Man bevisar VAD MAN MENAR när man skiter i att låta killen fortsätta spela.
Ord säger nada. Handling säger allt.
Sv: Succéer
fd:
Påstås man vara bästa back på isen så ska man spela kommande match oavsett hur jävla ordinarie ett lag må ha blivit sedan senaste matchen. Så enkelt är det.
Kunde med fördel ha petat mediokre Casparsson exempelvis. LHC kanske hade velat vila Cappe lite så att han tillsammans med Liket och Ragge kan gå in och rädda LHC kvar i SuperElit?
Påstås man vara bästa back på isen så ska man spela kommande match oavsett hur jävla ordinarie ett lag må ha blivit sedan senaste matchen. Så enkelt är det.
Kunde med fördel ha petat mediokre Casparsson exempelvis. LHC kanske hade velat vila Cappe lite så att han tillsammans med Liket och Ragge kan gå in och rädda LHC kvar i SuperElit?
Sv: Succéer
AudibleGiraffe:
tyvärr är ju j-18 landslaget så j*** fullt med bra backar. Krävs mycket för att nya ska få chansen. Men jag menar, fortsätter Lorentzon spela i elitserien så borde han ju definitivt få chansen före killar som Niklas Andersson, Marcus Nyberg m.fl. som ännu endast hunnit känna på juniortempo.
tyvärr är ju j-18 landslaget så j*** fullt med bra backar. Krävs mycket för att nya ska få chansen. Men jag menar, fortsätter Lorentzon spela i elitserien så borde han ju definitivt få chansen före killar som Niklas Andersson, Marcus Nyberg m.fl. som ännu endast hunnit känna på juniortempo.
Sv: Succéer
Predatore:
hmm skrev tyvärr där i början, men det är väl knappas "tyvärr" att vi har bra bredd på backsidan bland 86:orna :)
Oscar Hedman
Carl Gunnarsson
Emil Axelsson
Richard Demén-Willaume
Albin Lorentzon
Tobias Viklund
Patrik Hersley
Niklas Andersson
Marcus Nyberg
Gary Lundsten
listan kan göras ganska lång
hmm skrev tyvärr där i början, men det är väl knappas "tyvärr" att vi har bra bredd på backsidan bland 86:orna :)
Oscar Hedman
Carl Gunnarsson
Emil Axelsson
Richard Demén-Willaume
Albin Lorentzon
Tobias Viklund
Patrik Hersley
Niklas Andersson
Marcus Nyberg
Gary Lundsten
listan kan göras ganska lång
Sv: Succéer
AudibleGiraffe: Fast nu surrar jag i nattmössan. Andersson har haft en bra säsong och gjort 7 poäng vilket är näst bäst bland b-juniorer i J-20
tillsammans med Tobias Viklund. Hedman leder ju den överlägset, även i hela ligan, på 17 poäng. Fast nu lirar han ju elitserien så, och kanske inte lirar så värst många fler J-20 matcher..
tillsammans med Tobias Viklund. Hedman leder ju den överlägset, även i hela ligan, på 17 poäng. Fast nu lirar han ju elitserien så, och kanske inte lirar så värst många fler J-20 matcher..
« Föregående · 365417
Jag tänker på:
*Carl Söderberg. 85:an som borde kommit med i J-VM, gjorde dundersuccé genom att första assistera till ett mål och sen kallt avgöra på egen hand i SD.
*Oscar Hedman. 86:backen som också gjort succé i MODO där han varit kanske lagets bäste back i tre matcher och rad. Registrerade en assist dessutom.
* Kalle Olsson(85). Gjorde 2 byten borta mot Leksand och kvitterade i ett fint mål.
* Albin Lorentzon(86). Linköpings backlöfte som fick spela från start i en match.
Nån fler?