Välkommen Kristianstads IK
« Föregående · 1983006 Till forumet
Sv: Välkommen Kristianstads IK
{8399}: jo jag vet men det var till hockeysnack jag välkomnade till!!!!
Mike.F
Mike.F
+ 3
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Kul att KIK i nuläget är kvar i Allsvenskan. Får hoppas på en bättre säsong nästa.
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charlie2: ja, jösses. Femte perioden och flera chanser för båda lagen. Men starkt spel av Clang och eloge till Micke Gath.
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Blir intressant att se om Clang kan anpassa sig och växa i SHL. Tror att han kan få sitt stora genombrott nästa säsong.
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Rifalk lär vara etta i vinter, Clang är bara 19 år och ha. Får nog vänta ett tag på sitt stora genombrott i SHL
+ 2
Sv: Välkommen Kristianstads IK
KB: Ja, de har verkligen tagit ett stort kliv denna säsong. Blir intressant att se hur långt det räcker.
Sv: Välkommen Kristianstads IK
TIKTok: Tror nog alla lag i toppen gör bäst att inte underskatta dem. Vi har väl identiska resultat mot KIK, förutom att vi var mer drivande i spelet jämfört med er.
+ 2
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Gratulerar KIK till att vara det andra laget som lyckas knycka 3 pinnar av giganterna från bibelbältet.
+ 2
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Gjorde lumpen i Kristianstad, då fanns det en pub som hette 'Kung Kristian' eller nåt liknande. Finns den kvar, var belägen vid ett torg om jag minns rätt
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
puffe: ingen aning... jag har knappt besökt city i Kristianstad. Det var i alla fall länge sedan jag var där.
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Tror det hette Kong Christian typ, danskvänligt, haha . Men då var dom bra på fotboll, trodde inte hockey var deras grej....
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
9-1 mot Troja. Riktigt bra prestation av kik. Denna säsong är kik med i toppen av allsvenskan. Gath och Peter gör ett riktigt bra jobb. Hoppas Kik är minst i kvartsfinal i vår... eller till och med kan nå final.
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Vore underbart om Kristianstad slår ut Åsa-Nisse -71 i kvarten
+ 2
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Jag har gjort en OS-tråd i OS forumet. gå gärna tit och surra lite.
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Ja, dom börjar vara otäckt nära att falla från de 6 givna kvartsfinalplatserna nu, Skärpning snapphanar!
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
{8399}: Om Kristianstad o MoDo vinner hemma i morgon är snapphanarna nära en topp 6-placering.
Kul att ha ett hobby-lag att följa, inte så mycket hjärta o smärta, bara kul
Kul att ha ett hobby-lag att följa, inte så mycket hjärta o smärta, bara kul
+ 2
Sv: Välkommen Kristianstads IK
puffe: Vore fantastiskt kul om Kik går direkt till kvarten. Men tror de blir vassa oavsett om det blir åttondel i slutspelet. Gath och Peter gör ett kanonjobb och sportchefen har imponerat med bra värvningar.
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Gath, maken till dålig förlorare har jag sällan skådat. Hahaha, han sa i intervju efter torsken mot Löven att dom var bättre och förtjänade att vinna. Domarna fick även en släng av sleven. Tillåt mig skratta, Löven dominerade spelet mot Gaths pojkar!! KIK gjorde visserligen en bra bortamatch men Löven hade åtskilliga puckar i ramverket. Matchen kunde varit avgjord långt innan med 8-2 istället för 4-2 som det blev i tom kasse.
Skön profil i ligan dock men otroligt enögd!!!
Skön profil i ligan dock men otroligt enögd!!!
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Va?: Inte ovanligt bland tränare... hoppas Kik går långt i slutspelet.
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Gath känns lite som en mini-Karlin. Klurig och får ut mycket av sitt lag, imponerande.
+ 1
Sv: Välkommen Kristianstads IK
Va?: Hellre en enögd tränare än en blind domare. Som neutral lutar du åt Löven-sidan, antar jag?
+ 1
« Föregående · 1983006