« Föregående · 1142083 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - SSK !
mikenomad: SSK hade fullständig kontroll och borde ha stöngt matchen tidigare. Stark spurt av Leksand dock, Många föredettingar i Leksand som var på topp för tio år sedan. Nej det går inte vägen den här gången heller...
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74: Bud på flera mål... Det hade vi Brynäsare mot FBK också men det syns iaf inte i historieböckerna
Sv: Leksand - SSK !
Alisandali:
Jag tror du vet vad jag försöker få fram. Man hade bud på fler mål ! NÖJD ?? :)
Sov gott och se gärna filmen griniga gamla gubbar innan du lägger dig :)
Jag tror du vet vad jag försöker få fram. Man hade bud på fler mål ! NÖJD ?? :)
Sov gott och se gärna filmen griniga gamla gubbar innan du lägger dig :)
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74:Nej , jag BEGRIPER inte hur man kan göra 4-0 när man bara leder med 1-0 , kan du förklara det för mig .
Sv: Leksand - SSK !
Alisandali:
Jag skrev hade bud på men jag skriver 2 ,3 och 4 - 0 då så du också begriper.
Jag skrev hade bud på men jag skriver 2 ,3 och 4 - 0 då så du också begriper.
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74:
Jag skulle tro att det är jävligt svårt att göra 3-0 och 4-0 när man leder med 1-0 , men du lever ju i din egen lilla bubbla och där verkar ju allt vara möjligt ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sv: Leksand - SSK !
Alisandali:
Lite är jag faktikst eftersom jag trodde att de skulle vinna. Speciellt också som de tog ledningen i matchen och enligt sportradion hade Leksand bud på både 3 och 4 - 0 i 1:a perioden. Oturen forsätter att grina Leksand i ögonen.
Lite är jag faktikst eftersom jag trodde att de skulle vinna. Speciellt också som de tog ledningen i matchen och enligt sportradion hade Leksand bud på både 3 och 4 - 0 i 1:a perioden. Oturen forsätter att grina Leksand i ögonen.
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74: Har sagt det hela tiden att Karlberg e kass sånna hära matcher!
Karlberg borde jobba på Konsum,
och Kempe borde åka hem tycker jag, eller åka och åka han borde gå hem naken
Karlberg borde jobba på Konsum,
och Kempe borde åka hem tycker jag, eller åka och åka han borde gå hem naken
Sv: Leksand - SSK !
Springsteen:
Skitjobbigt att inleda med förlust. Programmet ser inte så lätt ut framöver heller. Rögle borta på sön och sedan AIK borta på Onsdag !
Skitjobbigt att inleda med förlust. Programmet ser inte så lätt ut framöver heller. Rögle borta på sön och sedan AIK borta på Onsdag !
Sv: Leksand - SSK !
Metal Guru:
Onödigt av Karlberg ! Sämst när det gäller verkar vara Leksands måtto.
Onödigt av Karlberg ! Sämst när det gäller verkar vara Leksands måtto.
Sv: Leksand - SSK !
Alisandali:
Vi åker alltid fredagar då jag inte jobbar men det var väl inte det vi diskuterade. Du får tycka vad du vill om mylleniemi men jag tycker du är lite hård emot honom.
Vi åker alltid fredagar då jag inte jobbar men det var väl inte det vi diskuterade. Du får tycka vad du vill om mylleniemi men jag tycker du är lite hård emot honom.
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74:Vem fan har tvingat dig att åka till Borlänge ???
Om jag ville se matchen så hade jag åkt efter den , eller imorgon .
Sv: Leksand - SSK !
Bissett19:
Jo men det är inte lätt när man jobbar och skall sitta 2 tmmar i en bil oh åka :(
Jo men det är inte lätt när man jobbar och skall sitta 2 tmmar i en bil oh åka :(
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74:
Det tycker jag inte,men det är klasskillnad på Målvakterna i de båda lagen....
Ser du inte matchen?Är det inte det här du väntat på hela säsongen?
Det tycker jag inte,men det är klasskillnad på Målvakterna i de båda lagen....
Ser du inte matchen?Är det inte det här du väntat på hela säsongen?
Sv: Leksand - SSK !
65selander:
Jag har inte sett men jag frågade bara om han skulle ta båda ?
Alisandali har gnällt redan när det stod klart att han skulle spela i Leksand på att han var så himla värdelös. Det jag sett av honom i år är att han absolut inte är värdelös utan bättre än förväntat och klasser bättre än Manne Fredriksson.
Jag har inte sett men jag frågade bara om han skulle ta båda ?
Alisandali har gnällt redan när det stod klart att han skulle spela i Leksand på att han var så himla värdelös. Det jag sett av honom i år är att han absolut inte är värdelös utan bättre än förväntat och klasser bättre än Manne Fredriksson.
Sv: Leksand - SSK !
Alisandali:
Ja du hittar sannerligen alltid en orsak att hacka på mylleniemi. J
Han kan väl inte lastas för båda eller tycker du det ?
Ja du hittar sannerligen alltid en orsak att hacka på mylleniemi. J
Han kan väl inte lastas för båda eller tycker du det ?
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74: 1a perioden så var Leksand helt klart bättre,
sen i 2a var det riktigt dåligt de 10 första minutrarna,
1-2 underläge.. tror vi ej vändet detta
sen i 2a var det riktigt dåligt de 10 första minutrarna,
1-2 underläge.. tror vi ej vändet detta
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74:
Boorken tyckte målvaktsvalet var horibellt före match och jag kan bara hålla med honom om det .
Boorken tyckte målvaktsvalet var horibellt före match och jag kan bara hålla med honom om det .
Sv: Leksand - SSK !
Projta: när hade Wikegård rätt senast ;-)
Ang BP var ni så bra där? har för mig att jag läste att ni var max på 5:e plats i serien
Ang BP var ni så bra där? har för mig att jag läste att ni var max på 5:e plats i serien
Sv: Leksand - SSK !
Bissett19:
Så ja nu skall vi inte förstöra den här tråden. Öppna nu din garderobsdörr och ta på dig Leksandströjan ikväll !!!
Så ja nu skall vi inte förstöra den här tråden. Öppna nu din garderobsdörr och ta på dig Leksandströjan ikväll !!!
Sv: Kvalserien
mattias - 74: Tar Leksand klivet upp i Elitserien nu ska jag lägga upp en bild på mig själv i Leksandskeps. =)
Iofs är väl bilden 14år gammel men endå. :)
Iofs är väl bilden 14år gammel men endå. :)
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74: Mmmm...men det blir en rysare i morgon! Jag ska göra vad jag kan från läktarhåll!
Sv: Leksand - SSK !
mikenomad:
Tackar, hoppas ni också klarar av HV, ni har ju matchboll fortrfarande. Har tippat 4 - 2 till er i matcher så jag ser ut och få rätt..
Tackar, hoppas ni också klarar av HV, ni har ju matchboll fortrfarande. Har tippat 4 - 2 till er i matcher så jag ser ut och få rätt..
Sv: Leksand - SSK !
mattias - 74: Lycka till i KS! Hoppas på er och Rögle. SSK får gärna fara all världens väg, det laget saknar ALLT! Tråkigt lag som ingen utanför Södertälje är intresserat av....ja, inte där heller att döma av publiksiffrorna.
Leksand - SSK !
Äntligen som Gert Fylking utbrast.
Som man har längtat. Kvalserien slår det mesta av vad SM slutspel heter.
10 kanontuffa drabbningar med start idag Fredagen den 13:e ( ! )
Självklart blir det premiärvinst.
3 - 1 Pelle visar vägen.
Få se om jag hinner hem till dalarna till klockan 19 bara ! Morsan och sambon lär få vika ner sig för Lets Dance ikväll :)
Som man har längtat. Kvalserien slår det mesta av vad SM slutspel heter.
10 kanontuffa drabbningar med start idag Fredagen den 13:e ( ! )
Självklart blir det premiärvinst.
3 - 1 Pelle visar vägen.
Få se om jag hinner hem till dalarna till klockan 19 bara ! Morsan och sambon lär få vika ner sig för Lets Dance ikväll :)
Sv: Kvalserien
mattias - 74: Det känns som att "ska vi gå upp " så måste vi ta matchen imorgon, annars blire tungt !
Sv: Kvalserien
Stigsson:
Du skriver ju att alla tror på leksand och att det redan är klart med ES. Vem har påstått det ?
Du skriver ju att alla tror på leksand och att det redan är klart med ES. Vem har påstått det ?
« Föregående · 1142083 · Nästa »