Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Grishockey på hög nivå på tisdag;0)
Svår match igen men naturligtvis vinner Leksand.
2 - 5
Löven saknar dessutom en del spelare B.la Wennerberg och Eetu Qvist.
Projta:
Huokko är med på värvningen och går för fullt enligt sms rapporter så han kanske är med ändå trots allt. Matchen kan jag inte se förrän 1855 så då får vi se mer vad som händer.
Projta:
Tänkte köpa hem matchen från S 24 men nånting säger mig att Leinonen står mot sina gamla lagkamrater
Alisandali:
Nu snackas det om Petrovicky att han åter skall vara aktuell för Leksand ytterligare en gång. Hade inte han kontraktsbråk med Leksand i fjol om att Leksand var skyldig honom pengar?Dessutom förstår jag inte vad han kan tillföra med tanke på hur kass han var förra säsongen.
Nej låt det här laget spela ihop sig. Skall det in nån spelare så är det en 1:a center.
snart blire väl att värva Sjödda och Tina hehe .
Kan båda ta ut målisen kanske?
Avvaktande utvisning och självmål är också fullt möjligt.
Målisen kan ju iofs vara 'på läktar'n å köpa korv', som det så vackert heter...
Du slår till med 1-5, inte illa. Jag gissar också på vinst med då med lite knappa siffror.
Gissar på 3-4, sista i öppet mål.
Match i Uppsala och massvis med folk och en extraläktare till alla leksingar är på plats, undrar när dom för göra en sådan i Gävle :-)
Vinst 1 - 5
men det är en bit kvar som tur är
norrland:
ja det kan man undra. Det jag såg igår var så långt ifrån en Lekstuga man kan komma.
Meh...
34.43 2 min LIF 3. EKMAN-LARSSON, Oliver DIV
30.09 2 min LIF 3. EKMAN-LARSSON, Oliver HOOK
27.04 2 min LIF 3. EKMAN-LARSSON, Oliver HOLD
Vad sysslar OEL med mån tro??
30.09 2 min LIF 3. EKMAN-LARSSON, Oliver HOOK
27.04 2 min LIF 3. EKMAN-LARSSON, Oliver HOLD
| 02.14 | 1 - 0 EQ | LIF | 19. NORDSTRÖM, Peter | |
| (10. PRESTBERG, Pelle | ||||
| 25. RHODIN, Thomas) | ||||
Det är redan kört med ditt tips.
1-1 efter första, och nu är det 2-1.
Men hur kan det vara 5-12 i skott efter första perioden???
Åtminstone jag var rätt likgiltig. En poäng hit eller dit under en 52 matcher lång grundserie ska förhoppningsvis inte spela någon roll.