Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Bissett19: ja men det är han de :)
Spelarna och Ledarna har har en helt annan inställning i alla fall officiellt ....
Leksand & SSK får finna sig i att alla andra lag i serien inte vill nått hellre än att slå dom....visst finns det säker spelare som inte är 100 % motiverade att spela borta mot typ Arboga eller mot Bajens unga killar.....
Men ja hoppas denna tränare skiter i namen och bänkar dom inte gör sitt jobb.... det som gör Luleå till ett lag som kan gå långt....Lener låter dom som presterar spela sen om det är Renberg eller Mikael Lidhammar det skiter han i
Men går man in med inställningen att Allsvenskan bara är en transportsträcka som din vän Mattias säger då tror jag man är illa ute,för så bra är inte Leksand o så dåliga är inte lagen i allsvenskan heller för den delen,speciellt inte lagen på den övre halvan.
mattias - 74:
Det tror jag också. Det är bara att ställa in skridskorna, så kommer trepoängarna nedsipprande från halltaket som manna.
"Enligt mig är det bara en transportsträcka till Kvalserien där det tuffa börjar!"
Jag hoppas innerligt att även leksandsspelarna resonerar så ;-)
Jaså! Vad för kvalite? Tycker vi har bäst lag av alla i AS! Enligt mig är det bara en transportsträcka till Kvalserien där det tuffa börjar!
Men vad förvänatar du dig ! Vissa brynäsare tror ju att de skall vinna Sm guld i vår!
Självgoda så det förslår, man får inte tycka vad som helst utan att de blir ramaskri!
Det kan också bli som så att den dagen i April, så är det färdigspelat i Ejendahls.
jaja fortsätt du jocke vi får se i April vilket lag av Mora och Brynäs som står på andra sidan i Ejendals för ett av lagen blir det så sant som AMEN i kyrkan!
Ganska roligt tifo av Mora i matchen senast men tyvärr borde det vart tvärtom =)
haha humor !! Tror också på fransosen även om jag hade sett Daniel Persson istället !!
"Ja är den ända som trott på honom från början"
Tänk att äntligen erkänner en leksing att han är ett riktigt arsel ;-)
Ja är den ända som trott på honom från början :D
Ska bli kul o se han under säsongen nu :)
tror han kommer utvecklas massor!
Tack och adjö för i år med andra ord.
Vilken kritik?Du menar ordbajseriet från dej.
Feg du är som loggar ut direkt på msn ? TÅl ni inte kritik i Brynäs eller!
Tyvärr så möter ni inte oss där. Det finns två saker som talar emot. Vi blir minst "7" och ni blir "3" i KS. Jag kan förstå at ni pratar om 14 lag. Det finns ínte utrymme för det.
Det räcker med pajasgrejorna om 55 matcher.
Du är ganska ensam om att inte vilja ha 14 lag i es då Patrik om inte jag minns fel så är de flesta här inne för ett sådant förslag! Ponera om Brynäs åker ur? Hur resonerar du då! Lite kappvändare eller ???