« Föregående · 833785 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Icke att förglömma;
Elofs underbara pass till Hägglunds 4-2 mål. Mästerligt!!!
Heja Leksand
Elofs underbara pass till Hägglunds 4-2 mål. Mästerligt!!!
Heja Leksand
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Jag har de flesta skruvarna i en burk i garaget.
Jag har de flesta skruvarna i en burk i garaget.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Skulle vilja se en intressant kedja:
Bartek Karlsson Bergenström
Bartek o Bergenström är farten på kanterna medans Karlsson är den lite defensiva centerna...skulle nog vara klockrent?!
Bara en kul ide..
Bartek Karlsson Bergenström
Bartek o Bergenström är farten på kanterna medans Karlsson är den lite defensiva centerna...skulle nog vara klockrent?!
Bara en kul ide..
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
norrland: BARTEK kommer bli riktigt viktig! Kul att 2 o 3 kedjan lira bra idag! Vart var 1a kedjan? dom har inte varit bra på länge, iofs är Saarela kanon men han verkar vara en humör lirare...
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Alisandali: ja tycker 100 gånger bättre om mattias är metal guru :)
metal guru verkar ju inte ha alla skruvar på plats i huvet :)
metal guru verkar ju inte ha alla skruvar på plats i huvet :)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74: Och du begriper ju inte vad du läser , så det jämnar ut sig .
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Bryr dig inte om Metal Guru. Han begriper inte själv vad han skriver :-)
Bryr dig inte om Metal Guru. Han begriper inte själv vad han skriver :-)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Inte en helt övertygande seger. Men den räknas ändå. Skönt med tre nya pinnar.
Inte en helt övertygande seger. Men den räknas ändå. Skönt med tre nya pinnar.
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
57.47 5 - 3 EQ Leksand 14. OLLAS, Jesper
(47. ENEQVIST, Johan)
(47. ENEQVIST, Johan)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! VILKET SOLO AV OLLAS!!!!!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
domaren har släppt 2 almtuna utvisningar + ett mål som var inne som domaren inte accpeterade :S
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
jobbiga tio minuter kvar nu!!
49.30 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus BOARD
49.18 4 - 3 EQ Almtuna 21. ERIKSSON, Magnus
(13. JONASÉN, Marcus)
49.30 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus BOARD
49.18 4 - 3 EQ Almtuna 21. ERIKSSON, Magnus
(13. JONASÉN, Marcus)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
30.17 4 - 2 EQ Leksand 9. HÄGGLUND, Johan
(21. ELOFSSON, Jonas
14. OLLAS, Jesper)
Hägglund o Bartek ikväll :)
(21. ELOFSSON, Jonas
14. OLLAS, Jesper)
Hägglund o Bartek ikväll :)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
JAAAAAA BARTEK!!!!!!! VILKEN KUNG HAN BLIR VIKTIG!!!
17.16 3 - 2 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(24. MIKKOLA, Niko
4. GRANAT, Elias)
17.16 3 - 2 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
(24. MIKKOLA, Niko
4. GRANAT, Elias)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
HMMM!
16.56 2 - 2 PP1 Almtuna 14. JOBS, Kristoffer
(21. ERIKSSON, Magnus
11. BERGGREN, Johan)
16.56 2 - 2 PP1 Almtuna 14. JOBS, Kristoffer
(21. ERIKSSON, Magnus
11. BERGGREN, Johan)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
BRA??
14.57 2 min Leksand 39. VAARASUO, Ilkka P-OUT
14.52 2 min Leksand 81. BARTEK, Martin HOOK
14.57 2 min Leksand 39. VAARASUO, Ilkka P-OUT
14.52 2 min Leksand 81. BARTEK, Martin HOOK
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Fisk oxå!!
14.26 2 - 1 EQ Almtuna 13. JONASÉN, Marcus
(29. ECKERBLOM, Nicklas)
14.26 2 - 1 EQ Almtuna 13. JONASÉN, Marcus
(29. ECKERBLOM, Nicklas)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
12.37 2 - 0 EQ Leksand 81. BARTEK, Martin
BARTEK!!!!!!!!!!
BARTEK!!!!!!!!!!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
06.19 1 - 0 EQ Leksand 9. HÄGGLUND, Johan
(47. ENEQVIST, Johan)
(47. ENEQVIST, Johan)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Jag hänger här för att vara lite motvikt till alla Leksingar, som hänger hos oss för att få lite ES-glans ;o)
Jag hänger här för att vara lite motvikt till alla Leksingar, som hänger hos oss för att få lite ES-glans ;o)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Metal Guru: varför hänger du ens här? gör inte mora nått bra iår eller? ända bra i mora är brendl! utan han skulle ni inte ens vara i div 1 :)
är du smyg leksing eller bara allmänt irriterande?
är du smyg leksing eller bara allmänt irriterande?
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Metal Guru: har du rökt på igen? han skrev nyss på ett 2årskontrakt!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Han är i Jukka's frysbox.
Frågan är om man hinner tina honom till KS...
Han är i Jukka's frysbox.
Frågan är om man hinner tina honom till KS...
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
nån som vet vad som hänt VOPAT??
varför är han inte med idag? :(
Fan han behövs ju i varje match!
varför är han inte med idag? :(
Fan han behövs ju i varje match!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Dagens Laguppställning!
Målis: Peter Hirsch
1:
25. PETTINEN, Tomi 21. ELOFSSON, Jonas
52. SAARELA, Pasi 17. KARLBERG, Mikael 32. BERGENSTRÖM, Jens
2:
23. SIKLENKA, Mike 19. HEDLUND, Magnus
81. BARTEK, Martin 13. GREEN, Morten 24. MIKKOLA, Niko
3:
7. ANDERSÉN, Niclas 4. GRANAT, Elias
14. OLLAS, Jesper 9. HÄGGLUND, Johan 47. ENEQVIST, Johan
4:
39.VAARASUO, Ilkka 22.PERSSON, Linus
41.BELLEMARE, Pierre-edouard 49. KARLSSON,Gabbe 6. WALLENBERG, Patrik
Hoppas 2 linen är lika giftiga idag som emot löven :D ! då blire kalas :D
Heja Leksand!
1 timme o 15 min till start :D !!
Målis: Peter Hirsch
1:
25. PETTINEN, Tomi 21. ELOFSSON, Jonas
52. SAARELA, Pasi 17. KARLBERG, Mikael 32. BERGENSTRÖM, Jens
2:
23. SIKLENKA, Mike 19. HEDLUND, Magnus
81. BARTEK, Martin 13. GREEN, Morten 24. MIKKOLA, Niko
3:
7. ANDERSÉN, Niclas 4. GRANAT, Elias
14. OLLAS, Jesper 9. HÄGGLUND, Johan 47. ENEQVIST, Johan
4:
39.VAARASUO, Ilkka 22.PERSSON, Linus
41.BELLEMARE, Pierre-edouard 49. KARLSSON,Gabbe 6. WALLENBERG, Patrik
Hoppas 2 linen är lika giftiga idag som emot löven :D ! då blire kalas :D
Heja Leksand!
1 timme o 15 min till start :D !!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz: Matchen sänds även gratis via webradio på www.sverigewebben.se allt enligt uppgift från leksandsif.se
Länkar:
http://www.sverigewebben.se
http://www.sverigewebben.se
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
LA Kings: Såg först nu att Diaz redan tippat 4-2. Frågan är om vi är två som har rätt eller om vi är två som är ute och cyklar. ;-)
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Har börjat tro på LIF nu och det känns som att något är på gång inför kvalserien. Vet inte om jag tror på 100%-ig inställning ikväll men seger ska det kunna bli ändå. 4-2 kanske?
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz: Sportexpressens matcher brukar steamas, men jag hittar inte igen länke till forumet jag använder för C+ fotboll och hockey. Skall se om jag kan lägga upp den i kväll!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74: fan att man inte har sport expressen :(
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz:
Matchen sänds på sportexpressen kl 1855
se länk
Matchen sänds på sportexpressen kl 1855
se länk
Länkar:
http://www.tvmatchen.se
http://www.tvmatchen.se
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
mattias - 74: opps om 6 timmat mena ja :P
vart nog en stänkare för mycket :P haha!
men om 5 & ½ timme nu då :P
vart nog en stänkare för mycket :P haha!
men om 5 & ½ timme nu då :P
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Match om 8 timmar :) hoppas grabbarna får till det o tar 3 poäng :) skulle vara skitbra :) så slipper man svettas inför dom sista matcherna :P
vinner vi idag så ligger vi 5 poäng före VIK men bättre målskillnad o lika många spelade matcher!
av de restrerande 4 matcherna måste vi vinna 2 för att klara oss utan play- off samtidigt som VIK måste vinna sina 3 sista!
HEJA LEKSAND!
vinner vi idag så ligger vi 5 poäng före VIK men bättre målskillnad o lika många spelade matcher!
av de restrerande 4 matcherna måste vi vinna 2 för att klara oss utan play- off samtidigt som VIK måste vinna sina 3 sista!
HEJA LEKSAND!
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
nyz: sant sant... men många har inte direkt fått chansen heller, o vissa tar inte chansen, o vissa visar sig inte vara den talangen dom en gång var..
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
Diaz: Visserligen draftad, men som nr 117, eller vad det var. Finns spelare som aldrig blivit nåt trots att dom draftats i första rundan...
Sv: Onsdag 14 februari 19.00 Leksand - Almtuna
nyz: Shane & Cory är ju riktigt riktigt bra! Spec Cory..
« Föregående · 833785 · Nästa »
Flytta inte på Bartek, han skall spela med Green och Mikkola.