« Föregående · 913023 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Nu bör det vara klart med tre nya poäng :
56.15 4 - 2 PP1 LIF 14. OLLAS, Jesper
56.15 4 - 2 PP1 LIF 14. OLLAS, Jesper
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Fan , och så får man en utvisning för för många spelare på plan .
När vi redan har en gubbe i fel bås , lär er räkna i båset .
53.19 3 - 2 PP2 ALM 19. KIMBY, Robert
(75. RAGNARSSON, Marcus
21. PERSSON, Jonathan
När vi redan har en gubbe i fel bås , lär er räkna i båset .
53.19 3 - 2 PP2 ALM 19. KIMBY, Robert
(75. RAGNARSSON, Marcus
21. PERSSON, Jonathan
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Hedlund sätter sitt andra för ikväll :
46.51 3 - 1 PP1 LIF 19. HEDLUND, Magnus
(17. KARLBERG, Mikael
27. LIND, Juha)
46.51 3 - 1 PP1 LIF 19. HEDLUND, Magnus
(17. KARLBERG, Mikael
27. LIND, Juha)
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
leksandboy: Ringde en kompis som är på matchen och han sa att det stämmer , Almtuna var bara in i anfallszon vid 3-4 tillfällen och blev då av med pucken direkt .
Dom var som närmast med ett skott i slutminuten som gick ca två meter utanför .
Janne Huokko hade visst en kanonskott i ribban som "dansade" på mållinjen , + att Leksand hade 4-5 rejäla chanser till .
Men fick inte dit pucken i målet .
Lindbäck i Almtunas mål har varit riktigt bra .
Dom var som närmast med ett skott i slutminuten som gick ca två meter utanför .
Janne Huokko hade visst en kanonskott i ribban som "dansade" på mållinjen , + att Leksand hade 4-5 rejäla chanser till .
Men fick inte dit pucken i målet .
Lindbäck i Almtunas mål har varit riktigt bra .
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Alisandali: Märkligt att Leksand ska ha så svårt mot Almtuna..nu tror jag visserligen att ni vinner men förra säs. var det ju likadant.
Såg på swehockey.se att Bajen hade lite småtufft med utvisningar i första per. 53min!!
Såg på swehockey.se att Bajen hade lite småtufft med utvisningar i första per. 53min!!
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Alisandali: verkar juh lite mysko já! hoppas det lossnar i 3:e nu, är lite väl nervöst just nu!
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
leksandboy: Och "bara" 1-0 i mål ??
Tror att det kan vara nått fel med siffrorna på Swehockey , det inträffar väldigt sällan att ett lag inte får iväg en enda puck mot mål i en period .
Hur dåligt laget än spelar så brukar någon puckusling hammna inom målramen .
Tror att det kan vara nått fel med siffrorna på Swehockey , det inträffar väldigt sällan att ett lag inte får iväg en enda puck mot mål i en period .
Hur dåligt laget än spelar så brukar någon puckusling hammna inom målramen .
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
25.22 2 - 1 PP1 LIF 19. HEDLUND, Magnus
(32. BERGENSTRÖM, Jens
27. LIND, Juha)
(32. BERGENSTRÖM, Jens
27. LIND, Juha)
Sv: Leksand - Almtuna 26/9 19.00
Börjar som vanligt mot Almtuna :
09.33 0 - 1 EQ ALM 7. RIBBENSTRAND, Alexander
(24. ERIKSSON, Sebastian)
09.33 0 - 1 EQ ALM 7. RIBBENSTRAND, Alexander
(24. ERIKSSON, Sebastian)
Sv: Rådde
87bth01: Jag var ändå själv på matchen och märkte ingenting.
Jag kunde inte direkt sakna han då matchen rycktes sönder av massa utvisningar bara domaren själv såg.
Han ska va helt frisk nu.
Stod ju med i laguppställningen redan föra matchen Bofors borta.
Vad jag vet så spelade han.
Kan väl annars min nya vän Alisandali svara på..han var ju där.
Han kommer Leksand har mycket nytta av i framtida lagbygge.
Jag kunde inte direkt sakna han då matchen rycktes sönder av massa utvisningar bara domaren själv såg.
Han ska va helt frisk nu.
Stod ju med i laguppställningen redan föra matchen Bofors borta.
Vad jag vet så spelade han.
Kan väl annars min nya vän Alisandali svara på..han var ju där.
Han kommer Leksand har mycket nytta av i framtida lagbygge.
Rådde
Mike Rådde blev skadad i matchen mot O-Hamn.
det befarades först det var en sprucken mjälte..
Men det var det inte..bra det.
Har pratat med en som känner och pratat med hans Pappa.
PS.mitt första inlägg..testa skriva nått..hoppas det va intressant för nån.
det befarades först det var en sprucken mjälte..
Men det var det inte..bra det.
Har pratat med en som känner och pratat med hans Pappa.
PS.mitt första inlägg..testa skriva nått..hoppas det va intressant för nån.
Sv: Leksands J20
Nicolas Besch var tydligen med i J20-lagets match idag och lyckades göra ett mål, en assist och dra på sig ett matchstraff för slagsmål.
Sv: Leksands J20
HZSF:
Det är inte alls oväntat. Olsson och eriksson i båset samt att LÄCK rådde och Persson får chansen i A - Laget. Detta bådar gott.
Det är inte alls oväntat. Olsson och eriksson i båset samt att LÄCK rådde och Persson får chansen i A - Laget. Detta bådar gott.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Enligt vad man hört om matchen så var Leksands spel uselt...
Tycker att Ayers ska få visa upp sig!
Matchen emot Oskarshamn var Läck bra, men enligt rapporter så var Läck inge vidare idag & inge vidare emot AIK!
Tycker att Ayers ska få visa upp sig!
Matchen emot Oskarshamn var Läck bra, men enligt rapporter så var Läck inge vidare idag & inge vidare emot AIK!
Sv: Bofors - Leksand [idag]
47.28 2 - 4 PP1 LIF 5. NIELSEN, Daniel
(47. ENEQVIST, Johan)
Nu borde de väl kunna fixa det här
(47. ENEQVIST, Johan)
Nu borde de väl kunna fixa det här
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
Är det inte så att det gjordes fler mål inom ishockey förut och därför kan målvakternas statistik verka "sämre" då jämfört med nu?
Att döma av hur många NHL-spelare som spräcker 100-poängsgränsen nu jämfört med för 15-20 år sedan så verkar det ju som om det gjordes fler mål då.
Är det inte så att det gjordes fler mål inom ishockey förut och därför kan målvakternas statistik verka "sämre" då jämfört med nu?
Att döma av hur många NHL-spelare som spräcker 100-poängsgränsen nu jämfört med för 15-20 år sedan så verkar det ju som om det gjordes fler mål då.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
Okej, jag är för ung för att komma ihåg hans första sejour i LIF men när han spelade med oss säsongen 97-98 vill jag minnas att han gjorde några riktigt bra insatser i slutspelet?
Okej, jag är för ung för att komma ihåg hans första sejour i LIF men när han spelade med oss säsongen 97-98 vill jag minnas att han gjorde några riktigt bra insatser i slutspelet?
Sv: Bofors - Leksand [idag]
87bth01: Om ja ska vara helt ärlig så fattar jag inte varför Peter Åslin stod i 3 kronor, tycker han var usel..
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
David Åslin är son till den före detta leksands- och tre kronormålvakten Peter Åslin.
David Åslin är son till den före detta leksands- och tre kronormålvakten Peter Åslin.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
leksandboy: JIPPII!!!!!
35.53 1 - 1 EQ BOF 87. HULT, André
(9. LARSSON, Johan)
35.53 1 - 1 EQ BOF 87. HULT, André
(9. LARSSON, Johan)
« Föregående · 913023 · Nästa »
59.00 GK out ALM 25. LINDBÄCK, Anders
59.00 GK out LIF 28. LÄCK, Eddie