« Föregående · 930620 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Projta: Hoppas verkligen att malmö missar elitserien, då kan dom stå där med sin nybyggda ishall. Malmö hör hemma i danska elitserien, dom pratar ju iallafall samma språk ;)
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Diaz:
En dag på jobbet. Skönt med ännu en trea.
Det är kul med hockey, när laget man håller på vinner :-)
En dag på jobbet. Skönt med ännu en trea.
Det är kul med hockey, när laget man håller på vinner :-)
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Skön seger!
Laget spelade tydligen OK, inget speciellt & lyckas ända vinna med 4-1.
Det är bra!
Skönt för Bellemare & göra sitt första mål för säsongen!
Laget spelade tydligen OK, inget speciellt & lyckas ända vinna med 4-1.
Det är bra!
Skönt för Bellemare & göra sitt första mål för säsongen!
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
norrland: Nja men de jag har sett på tv så spelar dom dåligt, inte bättre än O-hamn är dom dock,, sen ska de bli spännande att gärm föra Humre och Belfour
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Projta:
Det står 1-1 nu. Malmö vann skotten i 1:a med 4-13.
Jag tror nog att dom blir att räkna med ändå.
Det står 1-1 nu. Malmö vann skotten i 1:a med 4-13.
Jag tror nog att dom blir att räkna med ändå.
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Diaz: Jaa skulle va de, kanske percy hittar nå fängelsepolare som kan lira lite hockey :)
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Diaz: Får glädja med oss åt attMalmö ligger under.. ser intre dom som nått hot alls i kvalserien sen..
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Alisandali: Woho bra start!
00.43 2 min LIF T. Team LIF TOO-M
00.00 GK in NyHK 30. HOLST, Martin
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.43 2 min LIF T. Team LIF TOO-M
00.00 GK in NyHK 30. HOLST, Martin
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
Projta: Här har du länken .
Länkar:
http://www.sverigewebben.se/news_show_leksand_mot_nykoping_direkt_via_webb-tv_.html?id=222934
http://www.sverigewebben.se/news_show_leksand_mot_nykoping_direkt_via_webb-tv_.html?id=222934
Sv: Leksand-Nyköping 24/10
leksandboy: ja tror de blir 5-2 ikväll, känns nästa som så :) Sverige weben? finns de nån länk ditt?
Leksand-Nyköping 24/10
Matchen visas tydligen via webb-tv på sverige webben:) Tror på vinst ikväll, mitt tips blir 4-1! "petro" sätter sin första kasse idag!
Sv: Örnen
Stigsson:
Nja jag vet inte, enligt DB_04 så såg han ju bra ut på träningen, jag tror bara att det är så enkelt att han behöver lite träning till. Ryggen verkar ju inte vara några problem enligt han själv heller så vi får se. Dock åker jag opp imorgon iaf efterosm jag har haft biljett länge. Skall byta sulor på bilen också :)
Nja jag vet inte, enligt DB_04 så såg han ju bra ut på träningen, jag tror bara att det är så enkelt att han behöver lite träning till. Ryggen verkar ju inte vara några problem enligt han själv heller så vi får se. Dock åker jag opp imorgon iaf efterosm jag har haft biljett länge. Skall byta sulor på bilen också :)
Sv: Längtar tills säsongen startar!
87bth01: Nybro-Oskarshamn på fredag sen är inget mera bestämt än.
Sv: Längtar tills säsongen startar!
Jag har letat runt lite men inte hittat tv4sports sändningsschema för allsvenskan efter IKO-MIF på onsdag. Är det någon som vet hur de kommer sända?
Sv: Växjö - Leksand !
60:00 Leksand har vunnit med 5-0 och har dominerat fullständigt under matchen! Växjö har haft det svårt att göra något mot dalalaget. Leksand visar sin klass!
Kopierat från Eurosport .
Sv: Växjö - Leksand !
87bth01: Och Leksand leder med 5-0 , mål av Bergenström igen och Juha Lind och det 5:e av Tomi Pettinen .
Och Swehockey dog efter andra perioden .
Och Swehockey dog efter andra perioden .
Sv: Växjö - Leksand !
Alisandali:
Så sjukt läckert mål av Kenny Jönsson mot Malmö där han kommer in bakom mål, vallar pucken mot baksidan av buren och ställer Hurme totalt innan han fortsätter runt målet o petar in den. 3-2 till RBK nu!
Så sjukt läckert mål av Kenny Jönsson mot Malmö där han kommer in bakom mål, vallar pucken mot baksidan av buren och ställer Hurme totalt innan han fortsätter runt målet o petar in den. 3-2 till RBK nu!
Sv: Växjö - Leksand !
mattias - 74:
| 11.14 | 0 - 1 EQ | LIF | 32. BERGENSTRÖM, Jens | |
| (49. KARLSSON, Gabriel | ||||
| 5. NIELSEN, Daniel) | ||||
Sv: Växjö - Leksand !
Diaz:
Dagens laguppställning:
47. ENEQVIST, Johan 9. HÄGGLUND, Johan 22. PERSSON, Markus
4th Line 16. HULTGREN, Herman
--------------------------------------------------------------------------------
27. LIND, Juha 19. HEDLUND, Magnus 41. BELLEMARE, Pierre-edouard
3rd Line 4. GRANAT, Elias 15. HUOKKO, Jan
--------------------------------------------------------------------------------
12. VOPAT, Roman 49. KARLSSON, Gabriel 32. BERGENSTRÖM, Jens
2nd Line 21. ELOFSSON, Jonas 55. PROCHAZKA, Libor
--------------------------------------------------------------------------------
39. PETROVICKY, Robert 17. KARLBERG, Mikael 14. OLLAS, Jesper
1st Line 25. PETTINEN, Tomi 5. NIELSEN, Daniel
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 34. AYERS, Mike
28. LÄCK, Eddie
Dagens laguppställning:
47. ENEQVIST, Johan 9. HÄGGLUND, Johan 22. PERSSON, Markus
4th Line 16. HULTGREN, Herman
--------------------------------------------------------------------------------
27. LIND, Juha 19. HEDLUND, Magnus 41. BELLEMARE, Pierre-edouard
3rd Line 4. GRANAT, Elias 15. HUOKKO, Jan
--------------------------------------------------------------------------------
12. VOPAT, Roman 49. KARLSSON, Gabriel 32. BERGENSTRÖM, Jens
2nd Line 21. ELOFSSON, Jonas 55. PROCHAZKA, Libor
--------------------------------------------------------------------------------
39. PETROVICKY, Robert 17. KARLBERG, Mikael 14. OLLAS, Jesper
1st Line 25. PETTINEN, Tomi 5. NIELSEN, Daniel
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 34. AYERS, Mike
28. LÄCK, Eddie
Sv: Växjö - Leksand !
mattias - 74: Leksand vinner med 3-2 :) Växjö har spelat bra på senaste tiden :P
Sv: Växjö - Leksand !
Bissett19:
Jaja kul att ni tror att han kommer tillbringa sin mesta tid där.
Få väl se när statyn åker opp i April på Torget i leksand :-)
Jaja kul att ni tror att han kommer tillbringa sin mesta tid där.
Få väl se när statyn åker opp i April på Torget i leksand :-)
Sv: Växjö - Leksand !
mattias - 74:
"Belfour hemma och tränar så Läck står"
Lucky House får väl ett besök ikväll?......;)
"Belfour hemma och tränar så Läck står"
Lucky House får väl ett besök ikväll?......;)
Växjö - Leksand !
Ikväll är det dags för Leksand att åka till Småland och göa mos av Växjö eller ??
Tips 1 - 4 Belfour hemma och tränar så Läck står !
Tips 1 - 4 Belfour hemma och tränar så Läck står !
Sv: Ed Belfour försenad
brynästigern:
Det verkar inte bli nån tv debut för Belfour. Tur att man ser den live då
Se länk!
Det verkar inte bli nån tv debut för Belfour. Tur att man ser den live då
Se länk!
Sv: Längtar tills säsongen startar!
mattias - 74:
Leksand 15 på denna lista, medans Asplöven ligger trea!!
Asplöven!
Det är stort det! :)
Leksand 15 på denna lista, medans Asplöven ligger trea!!
Asplöven!
Det är stort det! :)
Sv: Längtar tills säsongen startar!
mattias - 74:
Hehe, jag trodde att du länkade till en artikel som var några år gammal först! ;-)
Hehe, jag trodde att du länkade till en artikel som var några år gammal först! ;-)
« Föregående · 930620 · Nästa »
Men sen kanske Percy går in med 200 miljoner typ..
Och köpen en avdankad Crosby, Malkin, Bäckis :D hahahaha... när dom är typ 40-45 :P