« Föregående · 853394 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74:
naturligtvis spelar Leksand på Torsdag och ingenting annat!
naturligtvis spelar Leksand på Torsdag och ingenting annat!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
norrland:
Bedrövligt pp igår. Leksand hade kunna ledatr med 3 - 0 efter första perioden igår, oflyt och inneffektivitet var 2 nyckelord igår!
Vid Skellefteås 2 - 0 mål så var det 2 - 3 utvisningssituationer också på SAIK spelare som Kuben inte tog.
Men men jag är inte bitter. Nya tag imorgon mot Rögle
Bedrövligt pp igår. Leksand hade kunna ledatr med 3 - 0 efter första perioden igår, oflyt och inneffektivitet var 2 nyckelord igår!
Vid Skellefteås 2 - 0 mål så var det 2 - 3 utvisningssituationer också på SAIK spelare som Kuben inte tog.
Men men jag är inte bitter. Nya tag imorgon mot Rögle
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
leksandboy:
Om jag inte missminner mig så hade dom väl guggat just PP och BP för att just de momenten är så viktiga.
Men det ser man inte mycket av under de här två första matcherna!
Om jag inte missminner mig så hade dom väl guggat just PP och BP för att just de momenten är så viktiga.
Men det ser man inte mycket av under de här två första matcherna!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Tubest: Aaa han påminner lite om en viss #27 persson.
han är inte värd att vara Kapten för laget, ge den istället till huoko eller Hedlund
han är inte värd att vara Kapten för laget, ge den istället till huoko eller Hedlund
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Projta:
Håller med dig om Karlberg, han var i princip usel ikväll
Håller med dig om Karlberg, han var i princip usel ikväll
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Tubest: Jag kan bara säga dom sämsta ikväll..
Det är Karlberg och Hålet Hirch !
Kom igen boys! det är itne kört än..
Det är Karlberg och Hålet Hirch !
Kom igen boys! det är itne kört än..
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Bonäs norra:
Leksand spelade bra i 5 mot 5 spelet och BP. PP var som sagt uselt och ja förstår inte varför man nöter med Karlberg hela tiden när det bevisligen inte funkar. Puurula skulle ha stått från start tycker jag.
Lif´s bästa spelare i mina ögon är ju Pettinen samt Green.
Leksand spelade bra i 5 mot 5 spelet och BP. PP var som sagt uselt och ja förstår inte varför man nöter med Karlberg hela tiden när det bevisligen inte funkar. Puurula skulle ha stått från start tycker jag.
Lif´s bästa spelare i mina ögon är ju Pettinen samt Green.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
leksandboy: Trodde att ni skulle ta hem det i dag. enligt utsago var spelet bra från lifs sida!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Diaz: Om man tittar på spelet idag, så gör vi en bättre match än skellefteå. men vi kan juh för fan inte göra mål!!. Och PP måste bli mkt bättre, det är katostrofalt dåligt. Men jag tror verkligen att grabbarna kan grejja det här. Vi börjar med 3 poäng på torsdag hemma mot Rögle så får vi se hur det går. jag är iaf optimistisk.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
nyz: blir absolut INTE es för våran del, ett år till i AS o spetsa laget som fan!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Metal Guru: Med en total avsaknad av PP (undrar just om jag hört spelare säga just PP så frekvent tidigare som idag) har vi ingen chans mot lag som utnyttjar sina egna PP-lägen. Man kan inte klaga på att antalet numerära överlägen i alla fall... synd bara att vi spelar sämre då. Undrar om just det var SAIK´s taktik - "ta en massa utvisningar så vinner vi, grabbar!"
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Nu är det en sjysst midja i KS-tabellen.
Det ni får göra nu är inte att fokusera på hur tabellen ser ut, utan resonera som så att det är åtta omgångar kvar, och att ni mött båda ES-lagen.
Det ni får göra nu är inte att fokusera på hur tabellen ser ut, utan resonera som så att det är åtta omgångar kvar, och att ni mött båda ES-lagen.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
norrland: På tal om misstag.Hirsch kan inte vara allt för nöjd med sitt ingripande, eller ska man säga brist på ingripande när Skellefteå gör 1-0.En riktig sil.Han hade ju fri sikt å allt.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Siklenka = Kass
Han gör för jäkla många misstag varje match.
Han gör för jäkla många misstag varje match.
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74: sen tycker jag det är oförståligt att rautakorpi inte byte hircsh efter 2-1 målet till mif, han var inte allas med i matchen ju!
så vi får även hoppas på en liten upryckning från hans sida, för bättre kan han
så vi får även hoppas på en liten upryckning från hans sida, för bättre kan han
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74: siklenka var en av det bästa mot mif IMO
tror på islossning, 6-1 till lif
tror på islossning, 6-1 till lif
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Någon som vet om matchen visas på TV, om så är fallet, vilken kanal?
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Diaz: Tror stenhårt på vinst idag, 4-1 till oss, Hirsch storspelar!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
leksandboy: tror på 3 - 2 till oss o ja vill se ett antal lirare bänkade!
t ex karlberg, siklenka, hedlund, o några till !
t ex karlberg, siklenka, hedlund, o några till !
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
mattias - 74: Så dåligt tycker jag inte spelet var igår, men däremot så var avsluten riktigt dåliga! och JA, jag vill med se Siklenka bänkad imon!
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Glömde tillägga att jag vill se Siklenka bänkad imorgon
Sv: Allvarligt talat
Stigsson: ja kanske vore nått :) fast kanske ännu bättre me nån som heter Jarmo Sistitabellinen eftersom allsvenskan har mer än 12 lag
Sv: Allvarligt talat
Stigsson:
Med spelet igår så tyder det mesta på det. Jag tror på förlust men jag brukar vara en usel tippare så jag kanske får fel igen !
Med spelet igår så tyder det mesta på det. Jag tror på förlust men jag brukar vara en usel tippare så jag kanske får fel igen !
Sv: Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
penisse:
Tror stenhårt på förlust imorgon, hoppas Skellefteås spelarbuss missar Leksandsskylten :-)
1 - 4
Tror stenhårt på förlust imorgon, hoppas Skellefteås spelarbuss missar Leksandsskylten :-)
1 - 4
Söndag 11/3 kl 17.30: LEKSAND - SKELLEFTEÅ
Nu är det dags för stora daladansen, 5-1 Karlberg sätter första!
Heja Leksand hojhojhoj
Heja Leksand hojhojhoj
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Hoppas verkligen inte att detta rykte eller vad man ska kalla det stämmer. Kolla länk
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Diaz:
Saxat ur Mifs matchreferat:
"Buse
Sen måste jag avslutningsvis nämna denne Mike Siklenka, usch säger jag bara. Det var länge sen jag såg en så usel och hemsk spelare i Malmö Isstadion. Han spelade så fult att man nästan blev mörkrädd, höga klubbor, handskarna och armbågarna i ansiktet på motståndarna hela tiden, och klubbtekniken tänker jag inte ens kommentera. Skönt att ingen mer skadades när han var på isen. Han slaktade stackars Fredrik Eriksson, det kunde blivit betydligt fler… "
Det är helt ofattbart att alla inser detta, alla utan Jukka! PINSAMT!
Fy fan säger jag vilken sopa han är. Vart är Golybovsky ??
Saxat ur Mifs matchreferat:
"Buse
Sen måste jag avslutningsvis nämna denne Mike Siklenka, usch säger jag bara. Det var länge sen jag såg en så usel och hemsk spelare i Malmö Isstadion. Han spelade så fult att man nästan blev mörkrädd, höga klubbor, handskarna och armbågarna i ansiktet på motståndarna hela tiden, och klubbtekniken tänker jag inte ens kommentera. Skönt att ingen mer skadades när han var på isen. Han slaktade stackars Fredrik Eriksson, det kunde blivit betydligt fler… "
Det är helt ofattbart att alla inser detta, alla utan Jukka! PINSAMT!
Fy fan säger jag vilken sopa han är. Vart är Golybovsky ??
Sv: Halvdanskarna - Leksand
horcoff: mitt inlägg har ett helt annat syfte - lista ut det om du förmår...
Sv: Sopor.
Alisandali: har inga ord till hur omogna människor kan vara, vist vi är rivaler men man behöver inte sjunka till en papetisk lekskola nivå!
gå o drick lite sprit för erat kära mora kommer losa med 4 raka matcher!
ja är iaf en av dom som hoppas leksand går upp men vet att det kommer
bli 1 år till i AS, de sa ja redan innan säsongen startade! detta kommer bli en 2 års plan, men att ha kommit såhär långt redan första året är imponerande! räkna med att vi är om mora inom ett par år era glesbygda eremiter!
gå o drick lite sprit för erat kära mora kommer losa med 4 raka matcher!
ja är iaf en av dom som hoppas leksand går upp men vet att det kommer
bli 1 år till i AS, de sa ja redan innan säsongen startade! detta kommer bli en 2 års plan, men att ha kommit såhär långt redan första året är imponerande! räkna med att vi är om mora inom ett par år era glesbygda eremiter!
Sv: Halvdanskarna - Leksand
nyz: Ursäkta att jag lägger mig i, det är alltså publikstödet det går ut på för Leksand och inte det spelande laget. Det lag som har mest publik vinner, eller ? Undrande.
Sv: Halvdanskarna - Leksand
Anders i Budum: Föga överraskande att du tittar in och utstrålar sitt utomordentligt finkänsliga jag. Du har redan tidigare varit avstängd och kan mycket väl bli det igen, då du fallit tillbaka i gamla synder!
mora1: Att en vuxen man (förmodar att presentationen är korrekt) yttrar sig på en 14-årings nivå är desto mer svårbegripligt. Eller, kanske inte om jag läser vidare i presentationen - det står ju att du håller på mora, vilket förklarar det hela! Du får skämmas inför hela hockeysverige helt utan övrig kommentar!
Alltså helt allvarligt morapack - har ni inget bättre för er? Ert lag spelar slutspel, men ni lyckas inte fylla en endaste buss för att stödja laget i bortamötet mot FBK. Laget gjorde en god insats som kanske, kanske hade kunnat räcka lite längre, om inte hela vägen, med lite stöd... men nejdå, det verkar vara högre prio på att häckla Leksingar. *suck*
Leksand förlorade en match som på förhand tippades vara den svåraste. Egentligen inget att säga om. Man började visserligen bra och kunde mycket väl ha haft en ledning efter 1:a perioden. Sen drar man på sig en massa skitnödiga utvisningar och visar upp allt annat än sin bästa sida... Vi hade i alla fall en klack på gissningsvis 200-300 blå-vita som visade sitt stöd i motgång.
LIF har 9 matcher kvar att spela och vi kommer att visa vårt stöd vid samtliga!
MIK har 2 och förmodligen båda på bortaplan utan support...
mora1: Att en vuxen man (förmodar att presentationen är korrekt) yttrar sig på en 14-årings nivå är desto mer svårbegripligt. Eller, kanske inte om jag läser vidare i presentationen - det står ju att du håller på mora, vilket förklarar det hela! Du får skämmas inför hela hockeysverige helt utan övrig kommentar!
Alltså helt allvarligt morapack - har ni inget bättre för er? Ert lag spelar slutspel, men ni lyckas inte fylla en endaste buss för att stödja laget i bortamötet mot FBK. Laget gjorde en god insats som kanske, kanske hade kunnat räcka lite längre, om inte hela vägen, med lite stöd... men nejdå, det verkar vara högre prio på att häckla Leksingar. *suck*
Leksand förlorade en match som på förhand tippades vara den svåraste. Egentligen inget att säga om. Man började visserligen bra och kunde mycket väl ha haft en ledning efter 1:a perioden. Sen drar man på sig en massa skitnödiga utvisningar och visar upp allt annat än sin bästa sida... Vi hade i alla fall en klack på gissningsvis 200-300 blå-vita som visade sitt stöd i motgång.
LIF har 9 matcher kvar att spela och vi kommer att visa vårt stöd vid samtliga!
MIK har 2 och förmodligen båda på bortaplan utan support...
« Föregående · 853394 · Nästa »