« Föregående · 887742 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: ang ny omröstning!
nyz: mycket hänger på målvakten ...lagets viktigaste spelare speciellt när man valt att ha en oprövad 19 åring som backup...
Sv: ang ny omröstning!
Db_04: Visserligen, men frågan är ställd som om allt skulle hänga på Ayers och det ogillar jag kraftigt.
Mattias-74: Nja, Hirsch hade ju iaf fått chansen... ett par ggr för mycket t.o.m. innan jag sågade honom!
Mattias-74: Nja, Hirsch hade ju iaf fått chansen... ett par ggr för mycket t.o.m. innan jag sågade honom!
Sv: ang ny omröstning!
nyz: det andra alternativet är ju det enda rätta....det är ju vad folk tror inte vet.....för jag tror ingen här inne har sett honom lira.
Sv: ang ny omröstning!
Gillar inte alternativen i omröstningen...
För det första är det inte Mike, eller nån annan målvakt som ska ta oss till ES!
För det andra, så tror jag mer på uttalandena som gjorts om Mike av f.d. medspelare m.fl. än statistik...
För det första är det inte Mike, eller nån annan målvakt som ska ta oss till ES!
För det andra, så tror jag mer på uttalandena som gjorts om Mike av f.d. medspelare m.fl. än statistik...
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04:
Nej det vore ju faktiskt kul om det blev så! En ny Johan Hedberg kanske :)
Nej det vore ju faktiskt kul om det blev så! En ny Johan Hedberg kanske :)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: Sen vet man ju inte om eddie läck gör en ´´Jhonas Enroth, Joel Gistedt , MAttias Modig´´ och petar den mer etablerade och blir förstemålis
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04:
Precis vad jag tycker, ge honom några matcher så ser vi nog ganska snart hur bra han är. Då kan man såga eller hylla.
Precis vad jag tycker, ge honom några matcher så ser vi nog ganska snart hur bra han är. Då kan man såga eller hylla.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: slutspelsstatsen var något bättre ja... vi få se när säsongen drar i gång vad han håller för klass..... var inte många som visste vem Sean Gauthier var innan han kom heller.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04:
Hans 13 slutspelsmatcher i Danmark syns kanske inte i den statistik som du kikat på. Där gick det ganska bra för honom.
GD G A P PIM GAA PCT
13 0 0 0 4 2.10 .928
Sen tycker jag inte att man ska stirra sig blind på siffrorna. Kvaliteten på övriga laget har väl inte så liten betydelse för statistiken, då inte minst GAA. SönderjyskE var den gångna säsongen ett mittenlag i Oddsetligaen och lyckades vinna brons i slutspelet.
Hans 13 slutspelsmatcher i Danmark syns kanske inte i den statistik som du kikat på. Där gick det ganska bra för honom.
GD G A P PIM GAA PCT
13 0 0 0 4 2.10 .928
Sen tycker jag inte att man ska stirra sig blind på siffrorna. Kvaliteten på övriga laget har väl inte så liten betydelse för statistiken, då inte minst GAA. SönderjyskE var den gångna säsongen ett mittenlag i Oddsetligaen och lyckades vinna brons i slutspelet.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: visst jag säger inte att han är urkass eller något sådant men hans stats gör en knappast tryggare och han verkar aldrig ha varit ordinarie i AHL däremot i ECHL. Han har dock bra stats i AHL på dom matcher han stått där. Däremot i Danska ligan var knappast hans stats skrämmande bra.
Men vi får se va han kan prestera men känns inte som nån toppvärvning precis.
Men vi får se va han kan prestera men känns inte som nån toppvärvning precis.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04:
Han kanske ville till Europa och såg danska ligan som en språngbräda till de bättre ligorna?
Han kanske ville till Europa och såg danska ligan som en språngbräda till de bättre ligorna?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Man väntar med att såga en spelare tills man ser hur han presterar. Förmodar att ingen av er som ger uttryck för ert missnöje har sett honom spela. Ge killen en chans.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: ´´en bra målvakt på uppåtgående´´ säger lundström i Borlänge Tidning..... därför han lämnade AHL/ECHL för danska ligan?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Jag tycker ni ska ge Ayers en chans innan ni dömer ut honom och börjar skrika om skämt och missade elitserieplatser.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
wap.hockeysnack.com
74: Kanske lika bra att inte har ett topplag på pappret. Förväntningarna är nog hårdare nu än förr e tersom ett misslyckande igen... helt enkelt blir n`ådastöten. Laget ni ställer upp med nu blir säkert mer slagkraftigt i slutändan trotts alla legionärer ni hade förr.
74: Kanske lika bra att inte har ett topplag på pappret. Förväntningarna är nog hårdare nu än förr e tersom ett misslyckande igen... helt enkelt blir n`ådastöten. Laget ni ställer upp med nu blir säkert mer slagkraftigt i slutändan trotts alla legionärer ni hade förr.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali:
Sådär ja. Bra jobbat Lundström nu bilr det Elitserien? Eller så inte.
Sådär ja. Bra jobbat Lundström nu bilr det Elitserien? Eller så inte.
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Vad tycker du om Leksands nya hemsida ???
Riktigt läcker +++++
4 röster (22.2%)
Mycket bra ++++
5 röster (27.8%)
Bra men bättre kan dom +++
1 röster (5.6%)
Ungefär lika som förut ++
0 röster (0%)
Gillade den gammla bättre +
1 röster (5.6%)
Bryr mig inte -
7 röster (38.9%)
Riktigt läcker +++++
4 röster (22.2%)
Mycket bra ++++
5 röster (27.8%)
Bra men bättre kan dom +++
1 röster (5.6%)
Ungefär lika som förut ++
0 röster (0%)
Gillade den gammla bättre +
1 röster (5.6%)
Bryr mig inte -
7 röster (38.9%)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: nej han ska sluta efter hylliebygget är klart är det sagt sedan tidigare nu har han dock börjat tveka och kan bli kvar
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Det är ju MIF första år i AS efter dom varit i ES , vi gör vårat andra raka år i AS .
Det är nog viss skillnad på det också ; och vi har INTE Percy Nilssons plånbok i ryggsäcken heller .
Det är nog viss skillnad på det också ; och vi har INTE Percy Nilssons plånbok i ryggsäcken heller .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali: det är sant, men malmö lirar oxå i allsvenskan o kan få Hurme som målvakt...han har både rutin o klass..
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali: Men ja tycker ändå truppen känns tunn med tanke på en ES satsning...1 forward till skulle ja vilja se...
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Vi spelar just nu i AS och har dåligt med pengar och då får man nog inte hit mera meriterade målvakter än Mike Ayers .
Även Sean Gauthier var okänd när han kom till oss , och han tog upp oss i es , för en kort stund .
I länken finns lite bilder på Mike Ayers .
Även Sean Gauthier var okänd när han kom till oss , och han tog upp oss i es , för en kort stund .
I länken finns lite bilder på Mike Ayers .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Detta känns som en jävla spark i pungen för oss supportrar som hoppas på ES!!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne: detta känns som sagt som ett jävla skämt!!! dom kastar iväg bartek o så köper dom en skitmålvakt som knappt passar Clemensnäs jävla hockeylag, vad i helvete är detta?! då kunde dom lika gärna behållt Hirsch!! ES SATSNING ÅT HELVETE!!!!!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne: Haha! Ja och roligt var skämtet också!
Misströsta inte alltför mycket. Han lär inte vara svindyr, hade en bra säsong för 5 år sen och kan bara överraska positivt. Det räcker antagligen för en tätplats i allsvenskan. Kom ihåg att transferfönstret stänger sista januari, det finns tid kvar att plocka in en ny målvakt om det skulle behövas till ett kommande elitseriekval.
Misströsta inte alltför mycket. Han lär inte vara svindyr, hade en bra säsong för 5 år sen och kan bara överraska positivt. Det räcker antagligen för en tätplats i allsvenskan. Kom ihåg att transferfönstret stänger sista januari, det finns tid kvar att plocka in en ny målvakt om det skulle behövas till ett kommande elitseriekval.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: nej det blir nog knappast någon svensk målvakt. en dröm vore väll Markkanen men det känns inte så troligt
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Enligt Falukurirens pappersupplaga så har Lundström frågat Hedberg om ett antal namn som kan vara aktuella för målvaktsposten i vinter
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: vi får hoppas på det bästa :) men tror inte på hedberg! han vill nog köra 1-2 år till overthere ;)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: ta det lungt nu grabben :) det kommer... är det nån från over there som kommer så har dom flesta kontrakt som går ut sista juni så
Sv: Ny hemsida!
Alisandali: mmm det är ett par grejjer som behövs grejjas men det kommer nog....kul att dom ÄNTLIGEN gett sidan en ansiktslyftning i alla fall
Sv: Ny hemsida!
Db_04: Jag vet , men tycker inte att det ska ligga som en undersida .
Det jag tänker på hur lätt är det att hitta den infromationen för motståndarsuppotrarna som vill se vilka tider "deras" lag spelar .
Därför vill jag se klara besked direkt på hemsidan .
Det jag tänker på hur lätt är det att hitta den infromationen för motståndarsuppotrarna som vill se vilka tider "deras" lag spelar .
Därför vill jag se klara besked direkt på hemsidan .
Sv: Ny hemsida!
Alisandali: här hittar du all info :)
www.ejendalsarena.se/index.php?page=innerframe_news_show&readmore=194 (en annan länk under länktips)
www.ejendalsarena.se/index.php?page=innerframe_news_show&readmore=194 (en annan länk under länktips)
Sv: Ny hemsida!
Alisandali:
det står ju cup i Leksand ! Borde väl vara den eller :-).
Vilken leksing vill se Mora - Brynäs ?? =)
det står ju cup i Leksand ! Borde väl vara den eller :-).
Vilken leksing vill se Mora - Brynäs ?? =)
Sv: Ny hemsida!
mattias - 74: Ja , Leksands matcher står där , men vart hittar du Brynäs, Timrås och Moras matcher ??
Sv: Ny hemsida!
Alisandali:
Det står ju under matcher, Det borde vem som helst som är intresserad av hockey förstå, även du :-)
Det står ju under matcher, Det borde vem som helst som är intresserad av hockey förstå, även du :-)
« Föregående · 887742 · Nästa »