« Föregående · 894709 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nu måste det hända något!!
Verkar som Kempe och Lundström är oense om när förstärkningen ska komma
Sv: Nu måste det hända något!!
Å fan, Venne:
Trodde inte du hade 'm' på ditt tangentbord. Skulle just be dig satsa veckopengen på att uppgradera.
Trodde inte du hade 'm' på ditt tangentbord. Skulle just be dig satsa veckopengen på att uppgradera.
Sv: Nu måste det hända något!!
PappaKeno: förmodligen inte *ora heller eftersom dom aldrig värvar svenska spelare haha
Sv: Nu måste det hända något!!
PappaKeno: antagligen inte , beror väll lite på vad han får för bud från elitklubbarna och utlandet iof
Sv: Nu måste det hända något!!
PappaKeno: antagligen inte , beror väll lite på vad han får för bud från elitklubbarna och utlandet iof
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: så sant, varje duglig spelare går åt, som jag har hört så är det inte många bra lirare utan kontrakt på marknaden just nu...
Alltså inga å ha..
Alltså inga å ha..
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: lär väll dock vara ett par elitserieklubbar + säkert ett par utlänska som vill ha honom också
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: Mmm det tror jag med, dessutom rightskytt vilket vi inte alls har så många av på forwardssidan. Hoppas Lundström lyckas signa honom
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: nej han skulle säkert tillföra en del men det var lite annat när Leksand nobbade han också... han var ganska många år yngre då och kanske helt enkelt hade fel inställning då. hans 2 senaste säsonger i LHC har vart bra
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: Det vet jag inget om... killen lirade ju i landslaget förra säsongen, tror ju inte BÅG tar ut en kille med dålig inställning. Jag ser gärna Lindström i LIF i vinter
Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: om inte jag minns fel så tackade Leksand nej till Lindström innan han gick till Linköping om jag inte minns fel så var det var det Lindströms inställning som var lite sisådär
Sv: Nu måste det hända något!!
Diaz: Ja fast det kanske var mer pengar i erbjudandet från Essen Moskitos?
Sv: Nu måste det hända något!!
Undra varför Bartek väljer tyska andraligan !!?! han är ju bra nog för ES med tanke på hans kaliber!
Sv: Nu måste det hända något!!
Db_04: ja det är iofs helt sant! men min mening är att det måste komma in en bättre spelare nu & täcka upp hans plats!
Sv: Nu måste det hända något!!
Diaz: ja tror detta var bra för både mattias och leksand.... jag tror inte hade vart tongivande i LIF kommande år heller + att det är bra för hans utveckling
Nu måste det hända något!!
Mattias Ritola, forward, Grand Rapids
Det blir ingen Mattias Ritola i Leksand. Istället väljer den unge forwarden att åka över till Nordamera redan till hösten eftersom han blivit utlovad en ordinarie plats i AHL-laget. Ett erbjudande han inte kunda tacka nej till.
Tack o hej..
Händer det inget på forwardsplatserna nu, o ingen kommer in.
Då börjar man ju undra...
Det blir ingen Mattias Ritola i Leksand. Istället väljer den unge forwarden att åka över till Nordamera redan till hösten eftersom han blivit utlovad en ordinarie plats i AHL-laget. Ett erbjudande han inte kunda tacka nej till.
Tack o hej..
Händer det inget på forwardsplatserna nu, o ingen kommer in.
Då börjar man ju undra...
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Enligt bifogade länk så verkar Kim Staal välja mellan Mora och Linköping.
Sv: Sopor.
Projta:
Skall man bura in honom för gott bara för att han " Kanske " har hotat en vakt.
hade det varit nån spelare som du gillat hade du inte resonerat som du gör
Fattar inte vad det är med er som ogillar Niklas Persson ??
Visst han var väl inget lysande sista året i Leksand men var det någon som var det ??
Han har dessutom visar tillräckligt med hjärta då han valt spel i Leksand och As istället för en toppklubb i ES!
Sluta kasta skit på Niklas !
Skall man bura in honom för gott bara för att han " Kanske " har hotat en vakt.
hade det varit nån spelare som du gillat hade du inte resonerat som du gör
Fattar inte vad det är med er som ogillar Niklas Persson ??
Visst han var väl inget lysande sista året i Leksand men var det någon som var det ??
Han har dessutom visar tillräckligt med hjärta då han valt spel i Leksand och As istället för en toppklubb i ES!
Sluta kasta skit på Niklas !
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Kim Staal tillför annat som är viktigt, han är en ledare.....
Ja antingen så ville inte Bartek spela i Allsvenskan eller så var han för dyr, troligen båda
Ja antingen så ville inte Bartek spela i Allsvenskan eller så var han för dyr, troligen båda
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: Ja samt att köpa en Sniper, då jag inte kan kalla Staal en sniper, kan inte heller säga att nån av våra forwards är en renodlad sniper, så jag är orolig, vem ska göra målen? vem ska avgöra dom viktiga matcherna?!
Vi hadde ju Bartek på slutet förra året som imponerade starkt!
Var han för dyr?! Varför behöll vi inte den spelare som gav energi till laget?!
Vi hadde ju Bartek på slutet förra året som imponerade starkt!
Var han för dyr?! Varför behöll vi inte den spelare som gav energi till laget?!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Vore skönt om Lundström kunde ro hem Staal eller nån annan snart nu innan MIF hinner före
Match med blandade känslor för Daniel Nielsen
Leksand har en ny träningsmatch inplanerad mot danska Herning Blue Fox (klubben som fostrat Daniel Nielsen)
Sv: Leksands J20
brynästigern: vi får se , J20 verkar då sikta högre än i fjol ..... i fjol hade man typ 2 87or som var med laget hela tiden (Larshans & Görndt) Andreas Melin (Borlänge) samt Ritola från Alaget hoppade in några gånger. men annars var det bara 88or och 89or...nu får dom behålla samma lag typ + nån förstärkning så kan de nog bli ganska bra.... jag tror nog Eddie Läck kommer stå ett 10tal matcher i J20 laget lite beroende på hur bra Ayers är
Sv: Leksands J20
Db_04: Hansén har jag sett i ett antal matcher och det tror jag kan bli ett bra nyförvärv till Leksand.
Sv: Vad tror ni kommer hända? Har det hänt nått nytt?
Alisandali: skulle inte förvåna mig om malmö överbetalar han rejält bara för att han inte ska gå till Leksand
Sv: Vad tror ni kommer hända? Har det hänt nått nytt?
Leksand gör nu allt för att få Kim Staal till klubben.
- Vi pratar ständigt, berättar sportchefen Mikael Lundström.
- Leksand är ett av alternativen, men det finns fler klubbar med i bilden, säger Staal.
Se länk.
- Vi pratar ständigt, berättar sportchefen Mikael Lundström.
- Leksand är ett av alternativen, men det finns fler klubbar med i bilden, säger Staal.
Se länk.
Sv: Leksands J20
Leksands J20 fick i dag klart med 2 nya backar ...Dalmasen Kenny Källström närmast från Brynäs J18 och Olof Hansén från Almtunas J20.
Enligt Stefan Bergqvist (Jonas bror och inte Bersan) så ska det vara två bra nyförvärv.
Enligt Stefan Bergqvist (Jonas bror och inte Bersan) så ska det vara två bra nyförvärv.
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Är Mike Ayers tillräckligt bra för att kunna för Leksand till Elitserien ?
Ja det är han ,han håller hög klass
2 röster (5.3%)
Njae , Vill se han lira först
9 röster (23.7%)
Känns inte så
8 röster (21.1%)
Nej han är urkass
19 röster (50%)
Ja det är han ,han håller hög klass
2 röster (5.3%)
Njae , Vill se han lira först
9 röster (23.7%)
Känns inte så
8 röster (21.1%)
Nej han är urkass
19 röster (50%)
Sv: Vad tror ni kommer hända? Har det hänt nått nytt?
87bth01: Jorå, nog kommer han vara där. Alla inkl. han vet om att det skulle vara mycket mycket dålig pr för icebreakers om inte superstjärnan var där. Tror att han inte spelade ifjol heller men var med och skrev lite.
« Föregående · 894709 · Nästa »