« Föregående · 942476 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksands J20
mattias - 74:
"Märks att det är 2 bra målvkater som står i Läck och Ridderwall"
Vad menas med "står i" och vilka två bra målvakter är det?
Eeeeewwww!
;-)
"Märks att det är 2 bra målvkater som står i Läck och Ridderwall"
Vad menas med "står i" och vilka två bra målvakter är det?
Eeeeewwww!
;-)
Sv: Leksands J20
Nu gjorde visst Leksand mål =)
58.35 0 - 1 PP1 LIF 44. ENMALM, Victor
(60. LANTZ, Henrik)
58.35 0 - 1 PP1 LIF 44. ENMALM, Victor
(60. LANTZ, Henrik)
Sv: Leksands J20
HZSF:
0 - 0 en bit in i sista mot Djurgården.
Märks att det är 2 bra målvkater som står i Läck och Ridderwall
0 - 0 en bit in i sista mot Djurgården.
Märks att det är 2 bra målvkater som står i Läck och Ridderwall
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
BELFOUR ???
Flipp
20 röster (38.5%)
Flopp
13 röster (25%)
Vem ??
12 röster (23.1%)
Jag är en morasupporter och kan ingenting om Hockey!
7 röster (13.5%)
Flipp
20 röster (38.5%)
Flopp
13 röster (25%)
Vem ??
12 röster (23.1%)
Jag är en morasupporter och kan ingenting om Hockey!
7 röster (13.5%)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Ja, det är verkligen så jag har gottat mig av skadeglädje varje gång Björklöven fått stryk hittills den här säsongen. Skönt att den där idioten har fått fel. Mindre skönt att LIF inte lyckades vinna däruppe o få tyst på honom. Men på fredag kommer en ny chans!
Ja, det är verkligen så jag har gottat mig av skadeglädje varje gång Björklöven fått stryk hittills den här säsongen. Skönt att den där idioten har fått fel. Mindre skönt att LIF inte lyckades vinna däruppe o få tyst på honom. Men på fredag kommer en ny chans!
Sv: Leksand - Oskarshamn
87bth01: Inget snack om att han har gjort det bra så här långt. Fast på söndag så är det dax att vittja nätet igen. Ett antal gånger, hoppas jag:-)
Sv: Leksand - Oskarshamn
Springsteen:
Du inser kanske att det i längden blir lite tröttsamt att andra lags supportrar hela tiden upprepar det här med Belfours påstådda alkoholvanor som nån sorts mantra så fort Belfour kommer på tal?
Du inser kanske att det i längden blir lite tröttsamt att andra lags supportrar hela tiden upprepar det här med Belfours påstådda alkoholvanor som nån sorts mantra så fort Belfour kommer på tal?
Sv: Leksand - Oskarshamn
87bth01:
Ja , nu har han 98,63 i räddningsprocent och har inte släppt in en puck på 238,50 minuter .
Det tycker jag är ganska så bra gjort av en gammal avdankad alkis , som många motståndarsupportrar kallade honom .
Ja , nu har han 98,63 i räddningsprocent och har inte släppt in en puck på 238,50 minuter .
Det tycker jag är ganska så bra gjort av en gammal avdankad alkis , som många motståndarsupportrar kallade honom .
Sv: Leksand - Oskarshamn
87bth01: 5-0 efter andra perioden , och Ed Belfour har satt nytt klubbrekord i flest antal minuter utan att släppa en puck förbi sig .
Grattis Ed .
Grattis Ed .
Sv: Leksand - Oskarshamn
18.32 2 - 0 EQ LIF 14. OLLAS, Jesper
(9. HÄGGLUND, Johan
47. ENEQVIST, Johan)
(9. HÄGGLUND, Johan
47. ENEQVIST, Johan)
Sv: Leksand - Oskarshamn
mattias - 74:
17.20 1 - 0 EQ LIF 39. PETROVICKY, Robert
(49. KARLSSON, Gabriel)
Sitter för övrigt o kikar lite på de andra matcherna på stats.swehockey.se och hittar en kille i Hammarby med det här namnet Texas-kid Egertz. Udda, men helt klart häftigt.
17.20 1 - 0 EQ LIF 39. PETROVICKY, Robert
(49. KARLSSON, Gabriel)
Sitter för övrigt o kikar lite på de andra matcherna på stats.swehockey.se och hittar en kille i Hammarby med det här namnet Texas-kid Egertz. Udda, men helt klart häftigt.
Leksand - Oskarshamn
Ny seger och ny nolla för Belfour ikväll.
6 - 0
Visste ni att det är 7000 biljetter sålda till Malmö matchen nästa fredag?
Se länk
6 - 0
Visste ni att det är 7000 biljetter sålda till Malmö matchen nästa fredag?
Se länk
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: Jag förstår hur du menar , men han VAR på isen på uppvärmningen och i periodpausarna .
Men han spelade inte i matchen .
Men han spelade inte i matchen .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali:
Det handlar väl om hur man definierar att "spela" en match. Själv anser jag att man måste ha beträtt isen under själva matchen för att det ska räknas som att man deltagit.
Det handlar väl om hur man definierar att "spela" en match. Själv anser jag att man måste ha beträtt isen under själva matchen för att det ska räknas som att man deltagit.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Jo , han var ombytt för spel och räknas därför som medlem i laget .
DAHLLÖF, Hans
Date of Birth: 25/01/1941
Height: 0 cm
Weight: 0 kg
Position: Goalkeeper
Catches: Left
Club: Brynäs IF
Nationality: SWE
Place of Birth:
Brynäs IF 1992-93 Elit Division Round 1 0 0:00 0 0 0,00 0 0,00 0
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Hans Dahllöf i Brynäs är äldsta målvaken i ES , han var 51eller 52år när han fick hoppa in i Brynäs i början på 90-talet .
Men jag tror bara att han fick sitta på bänken och slapp att göra nått inhopp mellan stolparna .
Hans Dahllöf i Brynäs är äldsta målvaken i ES , han var 51eller 52år när han fick hoppa in i Brynäs i början på 90-talet .
Men jag tror bara att han fick sitta på bänken och slapp att göra nått inhopp mellan stolparna .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Iof men Läck är ett bättre framtidsnamn för Leksand, ed kunde förretsten fortsätta 1 år till hörde jag.
Nån som har koll på den äldsta målvakten i Es genom tiderna? Måste väl va Pekka ?
Jag räknar alltså med att Leksand spelar i Elitserien kommande säsong.
Iof men Läck är ett bättre framtidsnamn för Leksand, ed kunde förretsten fortsätta 1 år till hörde jag.
Nån som har koll på den äldsta målvakten i Es genom tiderna? Måste väl va Pekka ?
Jag räknar alltså med att Leksand spelar i Elitserien kommande säsong.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Ja du, det va inte direkt oväntat .. sa att han skulle bli en flopp redan före the season
Sv: Leksand - AIK 12/11 - 07
mattias - 74:
Verkar vara en karg match. 1-0 förhoppningsvis en skitmatch och inte bara en dålig inställning av LIF.
Verkar vara en karg match. 1-0 förhoppningsvis en skitmatch och inte bara en dålig inställning av LIF.
Leksand - AIK 12/11 - 07
Matchen har ju redan börjat och INGEN matchtråd , så jag får väl starta den då .
Sv: Nybro - Leksand
nyz: En fredag kväll vid 24-tiden får man nog i sig en del gott.. så det kan bli lite svårt att förstå ibland själv oxå när man skriver =)
Sv: Nybro - Leksand
wille, knogen: instämmer... helt, eller iaf delvis... nja, kanske bara lite - asch, ni har rätt! Har jobbat i 4 år med en dyslektiker och är därmed van att gissa mig till vad som menas, men ibland blir det bara ett obegripligt vakuum.
projta: En uppmaning i all välmening - använd uttryck som du behärskar och vi förstår, det blir lite enklare då!
projta: En uppmaning i all välmening - använd uttryck som du behärskar och vi förstår, det blir lite enklare då!
Sv: Nybro - Leksand
Knogen:
Mållösa puckar är ju oftast puckar som inte träffar sitt mål dvs ett Mora skott :-)
Mållösa puckar är ju oftast puckar som inte träffar sitt mål dvs ett Mora skott :-)
Sv: Nybro - Leksand
Knogen: Knogen: mål lösa puckar menas väll att han inte ska släppa in något.. har ju inte räkna med att han ska göra mål..
men håller man på ett annat dåligt lag i Siljan så ere svårt att förstå för vissa
men håller man på ett annat dåligt lag i Siljan så ere svårt att förstå för vissa
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01:
Som sagt, det var ju därför jag postade en länk som visade just på det ;-)
Som sagt, det var ju därför jag postade en länk som visade just på det ;-)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Är nog inte BARA efternamnet som gör att Ridderwall är med....
Är nog inte BARA efternamnet som gör att Ridderwall är med....
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Lite tråkigt att han väljer och "trappa ner" i Kumla , vi får väl åka och se några matcher med dom istället nu då .
Tyvärr så har han nog inget mera och ge på elitnivå längre , förutom sitt jävlaranamma och ibland lite brutala spel , men hos mig kommer han alltid att vara en persolig favorit .
Lite tråkigt att han väljer och "trappa ner" i Kumla , vi får väl åka och se några matcher med dom istället nu då .
Tyvärr så har han nog inget mera och ge på elitnivå längre , förutom sitt jävlaranamma och ibland lite brutala spel , men hos mig kommer han alltid att vara en persolig favorit .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Dock när han har fått chansen i DIF har han gjort det bra, Men Anders Lindbäck är för ojämn!
« Föregående · 942476 · Nästa »
Sätt ölen på kylning nu Mattias , jag snart på väg ner till byn där du bor .