« Föregående · 952693 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Gurkorna-Leksand
norrland: nu har det runnit iväg till 3-1 till gurkorna, Leksand slarvar nått otroligt i defensiv zon enligt en rapport från en vän på plats, och offensivt är det katastrof!
Sv: Gurkorna-Leksand
Diaz:
Märkligt, när jag kollade på swehockey så var det Persson som fick ass. Men när jag nu kikar så stämmer det du skriver.
Hur som helst skönt att få göra 1:a målet i matchen, synd att det blev 1-1 innan pausen.
Blir tufft ikväll.
Märkligt, när jag kollade på swehockey så var det Persson som fick ass. Men när jag nu kikar så stämmer det du skriver.
Hur som helst skönt att få göra 1:a målet i matchen, synd att det blev 1-1 innan pausen.
Blir tufft ikväll.
Sv: Gurkorna-Leksand
norrland: Elofsson har blivigt en het på sissta tiden =) kanske blir kvalets back sen hehe!
Sv: Gurkorna-Leksand
Det var då själva faaan!
17.39 1 - 1 EQ VIK 88. BERGLUND, Patrik
(55. JUHLIN, Patrik
17. NILSON, Patrik)
17.39 1 - 1 EQ VIK 88. BERGLUND, Patrik
(55. JUHLIN, Patrik
17. NILSON, Patrik)
Sv: Gurkorna-Leksand
Diaz: Börjar bra iaf.
16.19 0 - 1 EQ LIF 21. ELOFSSON, Jonas
(22. PERSSON, Markus
16.19 0 - 1 EQ LIF 21. ELOFSSON, Jonas
(22. PERSSON, Markus
Sv: Gurkorna-Leksand
Projta:
Jag tror också att det kan bli en tuff match ikväll.
Men jag tror att vi fixar det till slut.
3-5 tippar jag på.
Jag tror också att det kan bli en tuff match ikväll.
Men jag tror att vi fixar det till slut.
3-5 tippar jag på.
Gurkorna-Leksand
Jag får starta en match tråd eftersom ingen gör det !
Idag blir det en riktigt svår match mot Västerås, vi har bar många skaddor till denna match.
Tror på VIK seger tyvärr med 4-3
Idag blir det en riktigt svår match mot Västerås, vi har bar många skaddor till denna match.
Tror på VIK seger tyvärr med 4-3
Sv: Leksand - Huddinge
65selander:
Tempot är naturligtvis en sak som behöver förbättras. inte roligt med en serielunk på 45 matcher där man i princip inte har nåt motstånd undantag Malmö
Tempot är naturligtvis en sak som behöver förbättras. inte roligt med en serielunk på 45 matcher där man i princip inte har nåt motstånd undantag Malmö
Sv: Leksand - Huddinge
Alisandali:
GA-MI för att man sagt bullshit lite för högt några gånger. Man måste väl få reagera lite.
Hade det varit någon annan som sagt samma sak hade det inte blivit
GA-MI, bara för att det var Roman så fick han GA-MI.
Enormt fånigt av domaren.
Vågar han inte ha en missnöjd Roman på isen??
GA-MI för att man sagt bullshit lite för högt några gånger. Man måste väl få reagera lite.
Hade det varit någon annan som sagt samma sak hade det inte blivit
GA-MI, bara för att det var Roman så fick han GA-MI.
Enormt fånigt av domaren.
Vågar han inte ha en missnöjd Roman på isen??
Sv: Leksand - Huddinge
norrland: Vopat hade tydligen uttalat det mindre lämpliga; "Bull-shit..." 3ggr vid sin utvisning, vilket ledde GA-MI
Sv: Leksand - Huddinge
norrland: Men en minut innan slutet av andra perioden så åker Roman Vopat ut två minuter för hakning. Helt plötsligt ser man han gå ut i omklädningsrummet och de flesta tror att han gjorde det för att det var så kort tid kvar av perioden. När sedan speakern annonserar att Vopat åkt ut för game misconduct så blir det liv i luckan i Arenan. Undertecknad får reda på att han fått matchstraffet för att ha sagt "Bullshit" tre gånger. Lite väl hårt straff enligt många.
Se Länk
Se Länk
Sv: Leksand - Huddinge
mattias - 74: Slagskott i krysset,han harju en fot i landslaget vet de ej det....
Sv: Leksand - Huddinge
mattias - 74: Det är väl kul att ni går framåt men tror ni att tempot räcker när ni kliver in i KS?
Sv: Leksand - Huddinge
Alisandali:
Västerås gullegris har varit i farten igen också
34.56 10 min ALM 9. HEDMAN, Anton CHE-B
34.56 20 min MIF 51. NIEMINEN, Ville MATCH
34.56 20 min ALM 9. HEDMAN, Anton MATCH
34.56 5 min ALM 9. HEDMAN, Anton FISTI
34.56 5 min MIF 51. NIEMINEN, Ville CHE-H
34.56 2 min ALM 9. HEDMAN, Anton CHE-B
Västerås gullegris har varit i farten igen också
34.56 10 min ALM 9. HEDMAN, Anton CHE-B
34.56 20 min MIF 51. NIEMINEN, Ville MATCH
34.56 20 min ALM 9. HEDMAN, Anton MATCH
34.56 5 min ALM 9. HEDMAN, Anton FISTI
34.56 5 min MIF 51. NIEMINEN, Ville CHE-H
34.56 2 min ALM 9. HEDMAN, Anton CHE-B
Sv: Leksand - Huddinge
norrland: Bara 2-1 efter två perioder och Vopat har spelat klart för ikväll :
39.01 2 min LIF 12. VOPAT, Roman HOOK
39.01 20 min LIF 12. VOPAT, Roman GA-MI
39.01 2 min LIF 12. VOPAT, Roman HOOK
39.01 20 min LIF 12. VOPAT, Roman GA-MI
Sv: Leksand - Huddinge
mattias - 74:
Ja förmodligen.
Vissa säger att han är säkerheten själv, som sliter i det mörk. Jag är inte helt övertygad om att han är säkerheten själv.
Dags att peta in en högra växel och åka ifrån nu.
Ja förmodligen.
Vissa säger att han är säkerheten själv, som sliter i det mörk. Jag är inte helt övertygad om att han är säkerheten själv.
Dags att peta in en högra växel och åka ifrån nu.
Sv: Leksand - Huddinge
mattias - 74:
Tror du dom hinner med att peta in sex puckar till? jag är lite tveksam. Gissar på att det kan bli 5-2 istället.
Tror du dom hinner med att peta in sex puckar till? jag är lite tveksam. Gissar på att det kan bli 5-2 istället.
Leksand - Huddinge
Segertåget fortsätter förhoppningvis i kväll
tips 7 - 2
2 Juniorer i 1:a kedjan.
Lantz och Persson.
tips 7 - 2
2 Juniorer i 1:a kedjan.
Lantz och Persson.
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
Projta:
För de som gjorde det spelar det nog ingen som helst roll om matchen inte gällde så mycket eller hur tabelläget ser ut.
För de som gjorde det spelar det nog ingen som helst roll om matchen inte gällde så mycket eller hur tabelläget ser ut.
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
mattias - 74: Fy fan att det skall kunna bli på sånt viss asså.. Spec när det inte gäller så mkt, för bajen e ju klart för kval till AS.. samt Leksand e ju delvis klar oxå till kval till ES
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
Projta:
Killen som fick stryk ådrog sig en Fraktur under ögat samt ett knäckt näsben och hjärnskakning är skadorna
Han opereras under måndagen.
Killen som fick stryk ådrog sig en Fraktur under ögat samt ett knäckt näsben och hjärnskakning är skadorna
Han opereras under måndagen.
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
Projta:
En kille fick åka ambulans till sjukhus med fraktur under ögat samt ett knäckt näsben och hjärnskakning. Känns tillräckligt allvarligt för att jag ska tycka att det är riktigt olustigt iallafall.
En kille fick åka ambulans till sjukhus med fraktur under ögat samt ett knäckt näsben och hjärnskakning. Känns tillräckligt allvarligt för att jag ska tycka att det är riktigt olustigt iallafall.
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
87bth01: Ja precis.. Trodde de va rätt så lungt med hockeyn där nere.. men men hoppas de inte vart nå allvarlig skadda bara på någon Leksand suporter iaf
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
Projta:
Nej, tyvärr verkar det inte så... Första gången jag har varit med om ett riktigt slagsmål på en hockeyläktare. Men det är kanske så det funkar här i sthlm.
Nej, tyvärr verkar det inte så... Första gången jag har varit med om ett riktigt slagsmål på en hockeyläktare. Men det är kanske så det funkar här i sthlm.
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
mattias - 74:
Stabil seger, medioker hockeymatch. Trist att Petrovicky blev skadad men allt som rörde matchen överskuggades av det för jävligt trista som hände i den tredje perioden när några "supportrar" - de påstod sig vara moringar men jag tror snarare det var hammarbyare - kom och ville ha slagsmål vilket de fick. Oerhört trist att se.
Stabil seger, medioker hockeymatch. Trist att Petrovicky blev skadad men allt som rörde matchen överskuggades av det för jävligt trista som hände i den tredje perioden när några "supportrar" - de påstod sig vara moringar men jag tror snarare det var hammarbyare - kom och ville ha slagsmål vilket de fick. Oerhört trist att se.
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
leksandboy:
Någon som vet något den här trion???
Referee: El-Natour, Yosef
Linesmen: Dahmén, Jimmy
Wernström, Emil
Någon som vet något den här trion???
Referee: El-Natour, Yosef
Linesmen: Dahmén, Jimmy
Wernström, Emil
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
Kung Kenta: har en liten känsla i kroppen som säger: islossning! Hoppas kan man alltid! Får väl dra till med 0-6!
Sv: Hammarby - Leksand 5/12-07
Bajen brände allt krut mot gnaget, så jag tror på 1-7 i kväll.
Mitt eget Hattrick: En öl, en cognac och ett alcoholförbud på bussen hem.
Zez på matchen.
Mitt eget Hattrick: En öl, en cognac och ett alcoholförbud på bussen hem.
Zez på matchen.
« Föregående · 952693 · Nästa »