Biljett till matchen i morgon
« Föregående · 609459 Till forumet
Sv: Biljett till matchen i morgon
Alisandali: Ett litet tillägg till förra inlägget om biljett .det går naturligt vis också att kontakta mig via HS eller mail .
Sv: Biljett till matchen i morgon
Alisandali:
Ett litet tilägg... Det skall ju allra helst vara en brynäsare som sitter mitt emellan oss :-)
Ett litet tilägg... Det skall ju allra helst vara en brynäsare som sitter mitt emellan oss :-)
Sv: Biljett till matchen i morgon
mattias - 74: Jag jobbar tyvärr i FMMA då men annars hade jag nog fan gjort det bara för att få höra er svära från sittplats :-)
Sv: Biljett till matchen i morgon
mattias - 74: Ja, typ nåt sånt. Eller varför inte j*vla skit ett till mål i rumpan!
Sv: Biljett till matchen i morgon
Stigsson:
haha ni släppte 4 mot brynäs och det gör inte vi :-) Vi gör 4 pch släpper in 7 :-)
haha
haha ni släppte 4 mot brynäs och det gör inte vi :-) Vi gör 4 pch släpper in 7 :-)
haha
Sv: Biljett till matchen i morgon
mattias - 74: Gör ni en tamare insats än va vi gjorde mot Brynäs så är ni ännu mer illa ute än vad jag har trott.
Sv: Biljett till matchen i morgon
Stigsson:
Vi har algit brynäs i 3 möten tror jag i Försäsongen så det 'är lungt :-)
Vi har algit brynäs i 3 möten tror jag i Försäsongen så det 'är lungt :-)
Sv: Biljett till matchen i morgon
mattias - 74: Vi sopade rent med dom på försäsongen också men va f*n hjälper det. Har ni inte lärt er än att dom resultaten inte är nåt att bry sig i. Ni om några borde ju ha lärt den läxan vid det här laget.
Sv: Biljett till matchen i morgon
Stigsson:
Jag lär mig aldrig mina läxor... gjorde inte en enda Läxa i högstadiet .-)
Jag lär mig aldrig mina läxor... gjorde inte en enda Läxa i högstadiet .-)
Sv: Biljett till matchen i morgon
Bissett19:
Dagens domare
VINNERBORG Marcus
LJUNGQVIST, Mikael
CARLMAN, Fredrik
Dagens domare
VINNERBORG Marcus
LJUNGQVIST, Mikael
CARLMAN, Fredrik
« Föregående · 609459
Är det någon som vill köpa en biljett , och få chansen att sitta brevid "legenden" Mattias-74 och mig Alisandali ??
Bara det borde vara värt halva biljettpriset .) .
Hör av dig då till mig på 070/ 66 18 762 .