Dramatiken i Timrå
« Föregående · 75749 Till forumet
Sv: Dramatiken i Timrå
Oj, oj, oj. vilken pärs det måste ha varit för våra resande supportrar uppe i Timrå. Kolla av vilka fyra sista minuter våra isfighters fick uppleva. Konstigt dock att filmkvaliteten är så bra. Konkurrent till TV? Kanske!
« Föregående · 75749
Ett tips - ladda hem den senaste versionen av Apples Quick Time, så är Du rätt rustad att kolla reprisen. Trevlig helg.