Metal Guru: Absolut må bästa lag vinna. Mina sympatier finns i båda lägren. Tror dock att LIF har bästa chans att överleva i SHL i framtiden. Om MIK skulle gå upp så har vi arenan som inte räcker till just nu (i vekligheten JA men inte enligt SHL (-500 sittplatser)). Kommunens pengar bör gå till annat än 500 mer sittplatser som förmodligen inte behövs!
En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
« Föregående · 1809520 Till forumet
En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Må bästa lag vinna.
Men först ska vi vila oss i form.
Men först ska vi vila oss i form.
+ 1
« Föregående · 1809520