mattias - 74: Jag har egentligen inget emot FBK men på jobbet har jag några arbetskamrater som håller på FBK. De var bombsäkra på vinst ikväll. Nu är det ju inte avgjort ännu, men om det blir förlust för FBK ikväll så ska de få höra, de blir så jäkla griniga när de förlorar.
Vi får väl se..en annan kanske också är lite smågrinig i morgon om Brynäs torskar.
Laget mot FBK? – Ladislav Benysek kommer tillbaka på backsidan. Även Calle Steen spelar igen. Men Jimmie Ericsson är tyvärr borta. Det känns väldigt motigt att han bara kunde vara med i fem byten igår. Det är verkligen smolk i bägaren… Magnus Österby känner sig bättre och spelar kanske på lördag mot Mora.
Målis? – Tomas Duba står i mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SKADELÄGET Jimmie Ericsson ,Axel Magnus Österby ,Skadad Elias Granath ,Har fiskat Kimmo Lotvonen ,Börjar träna för fullt den 10/3 Mike Watt , Okänt
mattias - 74: de lag som skulle förlora mest på att ligga sisst är nog djurgården.... då kommer knappt en enda kotte av deras fotbollsfans (hockeymedgångsfans)
Jo klart men det är ju ändå nåt att glädjas åt när inte spelet funkat. Det tyder ju på att folk ställer opp och fyler hallen oavsett resultatet på isen. Tror inte tex LHC FBK skulle fylla sina arenor om laget legat sist praktiskt taget hela säsongen eller vad tror du ??
mattias - 74: det är väll ganska vanligt att klubbar slår sånna rekord med nya arenor ...mycke för att egna fans besöker men även motståndar klackar brukar arrangera resor speciellt till dom nya arenorna
mattias - 74: ...och det där har ju givetvis ingenting att göra med att ni har en hall som från och med denna säsong tar in väsentligt mycket mer åskådare.
Inget upplagt på Leksands hemsida ännu men skulle gissa på att det är det samma som gårdagens match
Målis?
Ej klart heller men jag gissar på Johan Backlund
SKADELÄGET
Jimmie Ericsson
Kimmo Lotvonen
?
Magnus Österby
Elias Granath
Mike Watt
---------------------------------------------------------------
Hur Mora formerar laget har jag inte heller lyckats hitta men det kanske nån moring kan fylla med .
-------------------------------------------------------------
NOTERA ATT I KVÄLL (FREDAG) spelar Leksands J20 mot Mora i FM Mattsson Arena