Top 3 poäng: Jiri Bicek 49 matcher , 27 poäng (15 mål +12 ass)
Mest utvisade: Jarrod Skalde 120 min på 36 matcher
Förstärkningar i sista fönstret: Marcus Lundell , Målvakt (Nyköping, tillbaks efter lån) Pavel Trnka , Back (HC LASSELBERGER Plzen) Jaroslav Kalla , Forward (HC RABAT Kladno)
Viktigaste spelarna: Målvakterna , Pavel Trnka, Kimmo Lotvonen , Jiri Bicek , Bröderna Steen , Hedlund
Målvakter: Andreas Hadelöv: 31 matcher (89,18 %) Mikael Bohman: 15 matcher (88,94 %) för IFK Arboga 1 match (95,65%) Niklas Dahlberg : 4 matcher (95,10 %)
Poängkungen: Johan Åkerman 39 matcher , 59 poäng (14 mål +45 ass)
Mest utvisade: Brett Harkins 73 min på 20 matcher
Förstärkningar i sista fönstret: Mikael Bohman , Målvakt (IFK Arboga) Libor Prochazka , Back (HC RABAT Kladno) Daniel Branda , Forward (HC Chemopetrol Litvinov)
Viktigaste spelarna: Hadelöv, Wernblom , Öberg , Åkerman , Söderberg och Branda
DB Ranking: 4 ------------------------------------------------------------------------------- MIF Redhawks
Målvakter: Corey Hirsch : 35 matcher (93,19 %) Gustaf Wesslau : 30 matcher (91,38 %) för AIK 5 matcher (94,74 %) för MIF
Poängkungen: Markus Mathiasson 41 matcher , 38poäng (19ål +19ass)
Mest utvisade: Christian Sjögren 65 min på 36 matcher
Förstärkningar i sista fönstret: Gustaf Wesslau , Målvakt (AIK) Martin Stepanek , Back (HC LASSELBERGER Plzen) David Moravec , Forward (HC LASSELBERGER Plzen)
Db_04: Jo blir svårt o tippa detta kommer antagligen blir viktigt att slå just dessa lag vi nämner här. Annars kan ni alltid stoltsera med Allsvenskans modernaste arena nästa säsong :) Vore synd kan man säga.
1. Leksand ( Skall bara vinna dessutom bästa laget på papperet + massa rutin i kvalseriesammanhang ) 2. Malmö ( satsat bäst av as lagen ) 3. Skellefteå ( missar i år igen ) 4. Södertälje ( Saknar rutin i den här typen av matcher, får et jobbigt ??) 5. Bofors ( Räcker inte till tyvärr ) 6. Björklöven / Rögle ( Slagpåse )
Db_04: efeter som jag inte vet hur mycket han kostar kan jag inte helt svara, men jag skulle släpa honnom för att ge mer plats i spelar budgeten äftersom han antagligen får ganska bra pröjs
Skönt med en seger i kväll. Även om matchen inte gällde så mycket så kansek det gav grabbarna lite mer självförtroende inför KS. Även om MIK inte spelade fullt ut så spelade LIF i tre perioder.
Nu tar vi DIF av bara farten, sedan rockar vi skiten ur KS :-)
Metal Guru: vi har ju visat 2 matcher i rad...att de spelar ingen roll om vi leder inför tredje... dags att visa att dom kan spela i 3 perioder i dag...
Db_04:
Ställer Rögle upp med två lag?