norrland: Skalde skuter utanför i friläge och Bergenström missar kassen två gånger vid öppet mål , sista skottet går över . Verkar som att dom inte kan göra mål , nu har vi snart spelat sex perioder utan att göra mål .
Hade det varit nåt annat lag än Leksand som låg under med 4 mål inför sista hade man kanske kunnat hålla ett litet hopp vid liv... men sådana vändningar/upphämtningar sker bara mot LIF (och möjligtvis Finland, då) och det är väl bara för att det är "mina" lag!
Arma tanke - är allt mitt fel!!!?
hmmm... ska nog börja hålla på dom lila/fula, kanske?!?
mattias - 74: Undra om grabbar inte var mentalt förberedda på matchen idag...är man inte med från början är det svårt att komma in i matchen. Det är vad vi kommer att kunna läsa i morgon efter intervju med Curre. Samma visa match efter match...
mattias - 74: I och med Curres intåg i Lekand bevisade föreningen hur de verkligen tänkte. Gammeldags och intetsägande. Börja om från början, utan Bergqvist FRAMFÖRALLT, så ska du se att saker faller på plats.
Vete fan om laget, i det skick man är idag, skulle klara av detta om man så fick handikapp med 15 gratis poäng tillgodo. Man skulle nog snava på blålinjen och landa på näsan med arslet bart ändå...
Db_04: Mja...det är till att ge något tillbaka till sina supportrar. Jag är evigt tacksam att jag slipper den sortens frustration. För jag är ju inte alls lika uppgiven över nuvarande resultat...som ni^^
Nalia: verkar som vissa resonerar typ såhär ´´ jaja åker vi ur är det väll så , får väll hitta nån annanstans att lira då´´ eller ´´jaja åker vi ur så gör det väll inte så mycke , jag får samma lön ändå´´
Ta't cool - Leksand har bara vänt upp och ner på begreppen ikväll, och låter den berömda genomklappningen komma i första perioden för att sedan arbeta sig in i matchen. Kanske.
Verkar som att dom inte kan göra mål , nu har vi snart spelat sex perioder utan att göra mål .