Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Knogen:
MIk har nog visat många företagare att vi är något att satsa på efter denna säsong. LIF´s lek med miljoner har retat gallfeber på många nu och det är till MIK´s fördel .
Sportsligt så tror jag bara att det sporrar både spelare och oss supportrar att ha LIF med i ES.
Knogen:
Du har nog rätt i att många lackat ur på LIF´s återtåg hit och dit, men tror att det kan bli ordning i leden med Lundström som ny bas.
Nu är ju inte jag på något vis Leksing, men jag ser de gärna kvar i ES hellre än MIF
ernie eagle: Du är väl en pajas du också. Ang skånskan säger du så åt Regin och Nielsen också? ;-)
SAIK hinner tappa detta i vanlig ordning, har dom råd att rusta upp sin betongbunker till hall?
norrland:
Tror nog inte att så många njuter, de flesta vill nog ha LIF kvar i ES bland både spelare och andra lags supportrar.
Men det som sker nu med att både Masken och Jonas drar vidare kan vara början på ett nytt LIF.
Db_04:
Han har lång erfarenhet både som spelare och tränare och ett stort kontaktnät, så jag tror absolut på honom.
Danska spelare i Es har väl många ggr vart rätt lyckade värvningar, bättre än många andra importer.
mattias - 74:
Det är ju inte kört än, men det krävs nog vinst i resten av matcherna nu om det ska bli ES nästa säs.
Vore ju synd om Lundström fick börja om i AS igen, han kommer att bli ett lyft för LIF.