Karlberg är den i Leksand som har underpresterat mest tycker jag. Hoppas även att Saarela visar sitt målsinne också nu får det har det varit lite si och så med på slutet.
mattias - 74: Bra att ha med sig en vinst in i kvalserien, bra för grabbarnas självförtroende. BTW, kollade på intervjun med huokko innan, fan va skön han är ;). 10 mål i kvalserien hans nya mål, detr grejjar han galant.
Bill Guerin - från St. Louis Blues till SJ Sharks Dainius Zubrus - från Washington Capitals till Buffalo Sabres Todd Bertuzzi - från Florida Panthers till Detroit Red Wings Mattias Nordström - från Los Angeles Kings till Dallas Stars :( Robert Nilsson - från NY Islanders till Edmonton Oilers Ryan Smyth - från Edmonton Oilers till NY Islanders
+ massor mer!
stackars mitt lag i NHL , LA Kings, tappar alla sina lirare o får bara skit tillbaka! dom kommer aldrig resa sig igen...känns det som iaf!
Stigsson: jo efter den härliga segern mot Örebro så kom en torsk mot Väsby i fredas vilket innebär att om BHF vinner i morrn så får dom 10 poäng.... Väsby har nu 11 och Örebro 12 så det är kört
norrland: bra att Green skrivit på! ollas eneqvist o persson o hedlund har kontrakt nästa säsong oxå...inte lika mycket att hoppa högt för, inga utav dom är ES lirare iaf!
Men jag tänker fega lite här och vara lite vag. =)
Jag har en hel del åsikter om hur olika spelare skött sig under grundserien men eftersom jag hela tiden sett kvalserien som det enda av vikt under säsongen - säsongen startar på sätt och vis först nu - så ser jag det som att det är nu det är upp till bevis. Det spelar i mitt tycke ingen roll om man varit en stjärna hela grundserien eller inte alls levt upp till det vi supportrar hoppats på.
Men när kvalserien börjar gå mot sitt slut kommer jag gärna med ett utförligt svar! :)
Diaz: kontrakt läget har väll inte ändrats sen vopat sigade
följande spelare var då klara för nästa år: Mikael Karlberg Jens Bergenström Peter Hirsch Eddie Läck Jan Huokko Johan Hägglund Pierre-Edouard Bellemare Roman Vopat
Metal Guru: om vi skullle lira AS ser jag gärna hirsch som förste keeper och läck som backup, sen kan jag leva uttan förstärking på forward sidan. man måste vara lite realistisk när det gäller värvningar och vi har inte samma ekonomiska kapasitet om vi skulle spela AS
Falahk: nordgren o weinhandl är väl inte direkt landslagsklass? & hento är väl ingen stabil målvakt :) hedberg kan ja leva med :D
när du pratar om backar håller ja med, 2 riktigt bra defensiv o 1 riktigt bra offensiv! 2-3 Toppforwards tycker ja! karlberg, saarela börjar komma till åren, men dom håller minst 1 säsong till, om det är ES klass på dom kan ja inte uttala mej om!