mora1: menar naturligtvis vann. för er darantar som har missat det Danmark - lif 5 - 1 Nu är leksand nära elitserien, sm-guld, vm-guld - igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen igen och igen
MorganaLefaey: Ja, jag känner lika... skönt att det inte var ren enögdhet, färgblindhet, eller vafan som helst. Fast jag tycker inte att man spelar ut ordentligt. Det är inte rejält. Jag vill se 100% i sista och "challe" på bänken!
nyz: Efter att ha sett 2 perioder kvalhockey så måste jag säga att jag tycker synd om er. Efter första perioden så borde ni ledat med 2 mål eller något, men oskärpa och utvisningar ställer till det.
nyz: blir nog ingen elitserie.....på tok för många dumma utvisningar.... bränner alledes för mycke chanser och det är alledes för lätt att göra mål på leksand
nyz: malmö snubbarna verkar ha sätt för mycket slagpåse hockey iår, tror ändå den blir en tät match! hoppas på leksand vinst, men det kommer bli tight, grabbarna vet ju vad som gäller men truppen känns inte lika namnkunnigt som es lagen elr ssk, men hoppas lagandan o team prestationen går över diva lirare!
Är du 40 år ??